Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

بیژن ذوالفقار نسب در گفت‌وگویی، در خصوص اولین بازی ایران مقابل مراکش و اینکه چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد، اظهار داشت: پیش‌بینی نتیجه بسیار سخت است چرا که هنوز بازی‌ها در جام جهانی شروع نشده است و از لحاظ کیفیت بازی‌ها اطلاعات کاملی نداریم، بر همین اساس، بیشتر از رسانه‌ها اطلاعات مربوط به تیم‌ها را به دست می‌آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنطور که مشخص است، مراکش تیم بسیار قدرتمندی است که در آفریقا صاحب سبک است و مقام‌های بسیار زیادی را به دست آورده  است که اولین بازی بسیار برای ما مهم است که امیدوارم بازی را به خوبی پشت سر بگذاریم. 

وی در ادامه تأکید کرد: تیم ملی ایران شرایط و روحیه خوبی دارد، امیدوارم که بتوانند مقابل مراکش نتیجه خوبی کسب کنند و بازی باکیفیتی را به نمایش بگذارند. 

وی در پایان در خصوص اینکه به نظر شما تیم ایران در این گروه چند امتیاز کسب می‌کند، گفت: اجازه بدهید اولین بازی ایران برگزار شود و ما هم بازی اسپانیا و پرتغال را مشاهده کنیم، بعد همه چیز مشخص خواهد شد که آیا ایران می‌تواند امیدوار به صعود باشد یا خیر، به هر حال طبیعی است که از طریق رسانه‌ها همه تیم‌ها از شرایط خوب خودشان می‌گویند ولی همه چیز در زمین مشخص می‌شود امیدوارم تیم ملی عملکرد خوبی را در جام جهانی به نمایش بگذارد. 

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم

به گزارش قدس آنلاین، مائوریسیو موتا پائز پس از ورود به تهران گفت: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد، چه کسی مربی است، چه بازیکنانی حضور دارند، اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

دیگر خبرها

  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران