Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، رئیس اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت:  در حال حاضر 70 کتابخانه نهادی در استان فعالیت می کنند، همچنین ۳۶کتابخانه مشارکتی و۱۱ کتابخانه روستایی نیز در استان فعال هستند.

معصومی ادامه داد: این جشنواره بامعرفی ۷اثر باموضوع سیره امام رضا (ع) در۳ رده سنی کودک،نوجوان و جوان وبزرگسال منتشر شده که در دوبخش فردی وخانوادگی تا اواخر تیرماه سال جاری برگزار و در دهه ولایت درشهریورماه مراسم اختتامیه آن برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال گذشته بیش از ۵ هزار نفر از آذربایجان غربی دراین جشنواره شرکت کردند که یک نفر از استان نیز برگزیده هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی بود.

برگزاری 687 نشست کتابخانه ای و 28 نقد و رونمایی در سال گذشته

کارشناس امور فرهنگی کتابخانه های استان به فوق برنامه های برگزار شده در سال۹۶ استان اشاره کردوگفت: در سال گذشته ۶۷۸ نشست کتابخانه ای و۲۸ نقدورونمایی کتاب در سراسر استان برگزار شد.

لطفی در ادامه افزود: ۵۳۳ کارگاه قصه گویی،۱۵۹۹برنامه ترویجی نشست ادبی،۲۵۷ برنامه مناسبتی و ۷۶۰ جلسه مطالعاتی در سال ۹۶ برگزار شد.

لطفی به اجرای طرح باهم بخوانیم اشاره کرد و افزود: این طرح در سال ۹۶ در ۲ باب کتابخانه منطقه محروم تکاب توسط ۱۲ نفراز اعضای کتابخانه شهرستان برگزار شد.

 

انتهای پیام/ ه

فعالیت 70 کتابخانه عمومی نهادی در استان آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتابخانه عمومی جشنواره کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در ۲۴ ساعت گذشته این خبر‌ها بیشترین تعداد بازدید را درمیان خبر‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.     آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه چالدران  پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • توسعه کتابخانه‌های سیار در دستورکاراست/ایجادزنگ کتابخوانی درمدارس
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد