Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@03:17:34 GMT

فیلم : تمرینات سخت راهی بسوی موفقیت

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۴۳۲۷۰

فیلم : تمرینات سخت راهی بسوی موفقیت

‍‍‍‍‍‍

فیلم : تمرینات سخت راهی بسوی موفقیت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

فیلم : تمرینات سخت راهی بسوی موفقیت

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003TXw.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: بدنسازی تمرین موفقیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت معلمان در تربیت جوانانی در تراز انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر سه شنبه در همایش تجلیل از معلمان و فرهنگیان و پیشکسوتان فرهنگی شهرستان گناوه با تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم اظهار داشت: معلمان رهبران و پیشوایان واقعی جامعه بشری به ویژه در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و از محضر با بصیرت و پر معنای و ارزشمند اساتید و معلمان فرهیخته، انسان‌هایی برای پیمودن مسیر ارزشمند انقلاب اسلامی تربیت می‌شود.

فرماندار گناوه افزود: امروز همه ما زیر بیرق انقلاب اسلامی که همان اسلام ناب است زندگی می‌کنند و بشریت از این هوای معطر اسلامی، دینی و ناب محمدی بهره مند هستند.

وی گفت: امروز به برکت اسلام و کلام الهی و مکتب نورانی قرآن مجید و آموخته‌های معلمان، انسان‌های پرورش و تربیت می‌یابند که همچون شهید غلامی تربیت شده است که همه ما مرهون آنها هستیم.

وی گفت: از وجود ارزشمند معلمان و اساتید بزرگ جامعه اسلامی شهدایی همچون «سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی» تربیت می‌شود که مقتدا و رهبر انقلاب اسلامی این شهید والامقام را یک مکتب برای همه عالمان و آگاهان و دانش آموختگان معرفی می‌کند تا از وجود این شهید بزرگوار الگو بگیرند.

فرماندار گناوه اضافه کرد: دانش آموختگان مکتب شما معلمان امروز «عملیات وعده صادق» را بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی به اجرا درآورده‌اند و نشان دادند که دست خدا بالاتر از همه دست‌ها است و در مکتب اسلام ناب انسان‌هایی پرورش یافته‌اند که در برابر همه امکانات و تجهیزات پیشرفته دشمنان و مستکبران سر فرود نمی‌آورند و مقاومت و مقابله می‌کنند و قدرت و هیمنه خود را به اثبات می‌رسانند.

وی بیان کرد: اجرای عملیات ظفرمندانه «وعده صادق» به دست پرورش یافتگان مکتب نورانی اسلام ناب، در دل همه مظلومان، ستمدیدگان و مسلمانان و آزادی خواهان جهان نور امید روشن کرده و نتیجه این اقدام پیروزمندانه را در بیداری و خروش آگاهانه در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان خود را نشان می‌دهد.

وی گفت: امروز شاگردانی که شما معلمان تربیت و پرورش داده‌اید پرچم اسلام و انقلاب را در بلندترین قلل جهان به اهتزاز درآورده‌اند و هراسی در دل دشمنان افکنده‌اند.

وی بیان کرد: در طول عمر پربرکت نظام مقدس اسلامی از بدو پیروزی تا کنون «وعده صادق» به گونه‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون از پیروزی بر دشمنان داخلی، خنثی شدن کودتاها، پیروزی در هشت سال دفاع مقدس و در جنگ با تروریست‌ها و داعشی ها تا تربیت انسانای ه بزرگ رخ داده است و همه نقشه‌ها بر علیه نظام مقدس اسلامی خنثی شده است.

وی بیان کرد: پیشرفت‌های گوناگون نظام مقدس اسلامی در عرصه‌های علمی، پزشکی، عمرانی و غیره از وعده‌های صادق نظام اسلامی است که در جهان می‌درخشد.

فرماندار گناوه بیان کرد: تربیت نسل‌های آینده و فرزندان این مرز و بوم و جوانانی در تراز انقلاب اسلامی برای پیمودن ادامه راه شهدا و معلمان و دانش آموزان شهید، وعده صادق و پیروزی درخشان معلمان و آموزگاران در عرصه تعلیم و تربیت خواهد بود.

فرماندار گناوه از تلاش‌ها و زحمات همه معلمان و فرهنگیان شهرستان تقدیر کرد.

کد خبر 6099928

دیگر خبرها

  • ثبت رکورد تاریخی دانشگاه تبریز با صعود ۲۸ پله‌ای در نظام رتبه‌بندی تایمز
  • موفقیت معلمان در تربیت جوانانی در تراز انقلاب اسلامی است
  • فوتبال از دریچه فان؛ پول به معنای موفقیت نیست
  • توخل: شانس برد رئال حداکثر 51 درصد است
  • موفقیت‌ها در دل تحریم به دست آمده است
  • انتقال فرعون به صلاح همه!
  • ۸ کاری که افراد موفق هرگز صبح‌ها انجام نمی‌دهند
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • ◄ انتخاب راه مشترک برای موفقیت: همکاری حمل و نقلی ازبکستان و آذربایجان
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ