Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:26:02 GMT

چگونه یک اسپیکر قابل حمل مناسب بخریم؟

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۴۵۹۸۴

چگونه یک اسپیکر قابل حمل مناسب بخریم؟

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، موسیقی در این روز‌ها جزء جداناپذیر زندگی بسیاری از مردم به ویژه جوانان شده است . اگر بصورت دسته جمعی به مسافرت و گردش می‌روید و قصد دارید موسیقی گوش کنید، بهترین راه حل برای این کار؛ استفاده از اسپیکر‌های قابل حمل است.  

بلندگو‌های کوچک و قابل حمل می‌تواند به آسانی با تلفن‌های همراه هوشمند، تبلت‌ها و دیگر وسایلی است که قابلیت تطبیق پذیری دارند متصل شوند و برای جلوگیری از افت کیفیت صدا در انتقال از طریق بلوتوث، از درگاه فیش ۵/۳ میلی متری Lin-in و اتصال مستقیم نیز سود می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از خرید اسپیکر پیشنهاد می‌شود تا به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و کاربردی‌ترین وسیله را برای خود خریداری کنید.

- بلوتوث در اسپیکر این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به راحتی بتوانید از گوشی همراه، تبلت یا اسمارت فون موسیقی را از طریق اسپیکر پخش کنید.

- اسپیکر قابل حمل همانطور که از نامش مشخص است، باید دارای ابعاد کوچک و سبک و در عین حال خروجی صدای خوبی باشد.

- از دیگر ویژگی‌هایی که باید به آن دقت داشته باشید، باتری است. هر چه باتری قویتر باشد، نیاز به شارژ مجدد در طول راه و هنگام استفاده کمتر می‌شود.

- سعی کنید محصول خریداری شده از حافظه Micro Sd یا USB پشتیبانی کند.

پشتیبانی از پورت‌های نامبرده شده باعث می‌شود در صورت استفاده نکردن از بلوتوث به راحتی بتوانید، موزیک مورد علاقه تان را از طریق فلش مموری پخش کنید.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمای خرید نبض بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی

به گزارش ورزش سه، دو تیم ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در این بازی شاگردان تارتار برای شکست نارنجی پوشان انگیزه بسیار زیادی دارند.

ملوانی‌ها در شرایطی باید دیدار حذفی خود را برگزار کنند که این تیم نتوانسته در دو بازی اخیر خود برابر پرسپولیس و سپاهان نتیجه خوبی بگیرد و از فرصت مناسب پیش آمده برای صعود به رتبه چهارم جدول استفاده کند و این دیدار می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای شاگردان مهدی تارتار جهت برگشت به روند پیروزی و صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باشد.

ترکیب تیم مهدی تارتار برای این دیدار به شرح زیر است: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

دیگر خبرها

  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • هشدار: شرایط پسماند در استان ایلام مناسب نیست
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • ببینید | لحظه منفجر شدن سربازان روسی هنگام خنثی کردن مین؛ حاوی تصاویری که برای کودکان مناسب نیست
  • شمش خم کن چیست؟
  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • انواع درب ساختمان
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب