Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@21:54:29 GMT

دستگیری ۱۲ نفر از اراذل و اوباش در قم

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۴۹۶۷۸

دستگیری ۱۲ نفر از اراذل و اوباش در قم

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ صیاد درویشی اظهار داشت: مجموعه فرماندهی انتظامی استان قم با محوریت پلیس امنیت عمومی در اجرای وظایف ذاتی مأموریت‌ها، مبنی بر شناسایی و برخورد با اراذل و اوباش، برهم زنندگان نظم اجتماعی و اشرار سابقه دار، طرح عملیاتی را از ابتدای خرداد ماه به مرحله اجرا گذاشت.

وی ادامه داد: در این طرح تعداد ۱۲ نفر از اراذل و اوباش شرور استان که اقدام به عربده کشی، قمه کشی و نزاع‌های دسته جمعی و باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده بودند را شناسایی و در یک عملیات پلیسی غافلگیرانه همگی آنها دستگیر و تحویل مراجع قضائی استان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم تأکید کرد: پلیس همواره به صورت شبانه روزی در راستای تأمین امنیت مردم عزیز استان با هرگونه هنجار شکنی‌های اجتماعی توسط اراذل و اوباش و مخلین نظم و امنیت عمومی با جدیت برخورد می‌کند تا امنیت قابل قبولی در سطح استان برقرار شود.

کشف محموله ۸۳۰ میلیون ریالی انواع دستمال تنظیف قاچاق در قم

وی همچنین از کشف محموله ۸۳۰ میلیون ریالی انواع دستمال تنظیف قاچاق در قم خبر داد و گفت: در پیگیری‌های اطلاعاتی و پلیسی مأموران پلیس آگاهی استان همدان، مشخص شد فردی قصد دارد محموله قابل توجهی انواع کالای قاچاق را با یک دستگاه کامیون ولوو از یکی از استان‌های جنوبی کشور به مقصد پایتخت بارگیری و سپس از استان قم عبور کند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

درویشی افزود: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان محورهای مواصلاتی را تحت کنترل قرار دادند و موفق شدند کامیون موصوف را شناسایی و راننده را دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: ماموران برای بررسی دقیق‌تر خودروی مذکور را به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان منتقل کردند که در بازرسی اولیه مشخص شد کامیون حامل محموله ۲ هزار کیلویی، تی دستی بوده است اما پس از شمارش کالا و مطابقت با اسناد ارائه شده، مشخص شد بار اصلی بارگیری شده، مقادیر قابل توجهی انواع دستمال تنظیف بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم عنوان کرد: در تحقیقات به عمل آمده، مشخص شد صاحب اصلی کامیون، شخص دیگری بوده که ماموران موفق شدند وی را نیز شناسایی و دستگیر کنند.

وی ارزش ریالی کالای قاچاق را ۸۳۰ میلیون ریال اعلام و بیان داشت: در نهایت متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی که پس از صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اراذل و اوباش فرماندهی انتظامی فرماندهی انتظامی استان قاچاق قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۹۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا،روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی روز جمعه در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قاطع قضایی دستور تعقیب سریع و بلادرنگ عوامل درگیری به دادستان و نیروی انتظامی صادر و با پیگیری‌های انجام شده چهار نفر از عوامل ایجاد کننده ناامنی و درگیری در شهر ارومیه دستگیر شده و در اختیار مقام فضایی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پرونده این افراد و دیگر متهمان این درگیری در سریعترین زمان ممکن و خارج از وقت رسیدگی و مجازات‌های قاطع قانونی برای عاملان صادر خواهد شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی هشدار داد چنانچه افرادی با انجام اقدامات مشابه، امنیت روانی مردم را به هم بزنند برخورد‌های بازدارنده و پشیمان کننده در انتظار آنها خواهد بود.

عتباتی از خانواده‌ها هم خواست مراقب جوانان خود باشند تا در جمع این اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قرار نگیرند.

دیگر خبرها

  • فیلم| لحظه دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • لحظه دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • (ویدیو) دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه