Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@10:49:22 GMT

مردم برای آخرت خود پس انداز داشته باشند

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۰۵۷۹

مردم برای آخرت خود پس انداز داشته باشند

خبرگزاری شبستان: رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی و امام جمعه پردیسان قم با بیان اینکه انسان نسبت به هر کاری که انجام می دهد مسئول است، گفت: بنابراین سودهای دنیای باید به سودهای اخروی تبدیل شود و مردم برای آخرت خود پس انداز داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله صمصام الدین قوامی صبح امروز (۲۳ خرداد) در کلاس آموزشی مدیریت اسلامی-ایرانی در محل کارخانه کویرتایر اظهار داشت: شرکت کویرتایر مانند یک سنگر و جهاد اقتصادی با روش اقتصاد مقاومتی است و یک مبارزه تمام عیار با هدف استقلال، عزت و عظمت این مرز و بوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: همچنین تک تک نیروهایی که در این شرکت فعالیت می کنند نیز مانند سربازان و سرداران در این جهاد مقدس سهیم هستند و خدمت در این شرکت از جهاد در میدان نظامی چیزی کم ندارد.

 

آیت الله قوامی با بیان اینکه جهاد شاخه های متنوعی دارد تصریح کرد: در یک دیدگاه جهاد اصغر، اکبر و کبیر و در یک دیدگاه عرصه های مختلف جهاد اعم از اقتصادی، دانشگاهی، سیاسی، نظامی و دیپلماتیک وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه جهاد از عبادات است، خاطرنشان کرد: فروع دین نیز از عبادات است که یکی از آنها جهاد است همچنین انسان وقتی وارد این عرصه تولید و کار و تلاش می شود گویا روزه و نماز می گیرد.

 

رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی وامام جمعه پردیسان قم با اشاره به اینکه هر تلاشی گامی به سمت خدا و کسب رضایت او است، یادآور شد: چرا که ما مخلوق و بنده خدا هستیم و اول و آخر کار ما با او است.

 

آیت الله قوامی با بیان اینکه انسان نسبت به هر کاری که انجام می دهد مسئول است، اظهار داشت: بنابراین سودهای دنیای باید به سودهای اخروی تبدیل شود و انسان برای آخرت خود پس انداز داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه نظم و انضباط خاصی در شرکت کویر تایر وجود دارد، افزود: تولیدات با کیفیت در این مجموعه، توانایی و دانایی بالای نیروهای این شرکت را نشان می دهد.

 

کویر تایر یک واحد کاملا متمایز در حوزه صنعت است

مدیر کارخانه کویرتایر هم در این جلسه اظهار داشت: شرکت کویرتایر بزرگترین واحد صنعتی استان خراسان جنوبی است که با افتخار می توان گفت: به لحاظ تعدادی ۲۲ درصد تایر تولیدی کشور جمهوری اسلامی ایران در این مجموعه تولید می‌شود.

 

محمد حسین کمیلی با اشاره به اینکه این شرکت از سال ۷۷ به بهره برداری رسیده است، بیان کرد: علی رغم همه مشکلاتی که در فضای کسب و کار کشور در سالهای گذشته شاهد بودیم در این مجموعه در بحث تولید، فروش و اشتغال همیشه افزایش را شاهد بودیم و این شرکت یک واحد کاملا متمایز در حوزه صنعت بوده است.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از نوآوری هایی که در این سال ها در صنعت تایر رقم خورده است در این مجموعه شاهد بوده ایم تصریح کرد: همچنین علی رغم اینکه ما نسبت به برخی شرکت‌های صنعت تایر یک صنعت نوپا محسوب می‌شویم اما ساخت بسیاری از ماشین‌آلات صنعت تایر برای نخستین بار در کشور در مجموعه کویرتایر بوده است.

 

مدیرکارخانه کویرتایر یادآور شد: این مجموعه صنعتی خود قادر است طراحی تایر را آغاز و محصولاتی را متناسب با نیاز خودروسازان و نیاز بازار از طراحی تا عرضه محصولات کامل در مجموعه کویرتایر انجام دهد.

 

کمیلی با بیان اینکه بیش از ۱۵ سال متوالی شرکت کویر تایر در حوزه مدیریت انرژی سرآمد بوده است، اظهار داشت: همچنین شرکت کویر تایر بالاترین سطح امتیاز را در ممیزی همه صنایع مختلف به خود اختصاص داده است.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین علی رغم تحریم ها و مشکلاتی که در حوزه های متفاوت، صنعت کشور را آسیب‌پذیر کرده است این شرکت با راندمان بالاتر از ۹۳ درصد ظرفیت نصب شده ماشین آلات خود تاکنون توانسته فعالیت کند.

 

مدیر کارخانه کویرتایر از اشتغال یک هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم در این کارخانه خبر داد و گفت: اعتقاد ما بر این است که ارزش محصول تولیدی شرکت کویرتایر در سال با ارزش ۳ محصول استراتژیک خراسان‌جنوبی شامل زرشک، عناب و زعفران تقریباً برابری می‌کند و این نشان دهنده نقش مهم کویرتایر در اقتصاد استان می باشد.

 

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز قدس مجلس راهپیمایی روز قدس ماه رمضان مسجد کارآفرینی مساجد دولت راهپیمایی حسن روحانی خراسان خراسان جنوبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد

طبق اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مهدی شفیعی تهیه کننده «رخنه» درباره داستان این مجموعه تلویزیونی گفت: داستان سریال «رخنه» که در ۳۰ قسمت تولید شده مربوط به یکی از دانشمندان کشورمان است که بر روی موشک‌های ماهواره بر و فضایی تحقیق می‌کند و در این مسیر با تهدیدات و خطراتی از سوی بیگانگان روبه رو می‌شود.

شفیعی خاطرنشان کرد: این مجموعه تلویزیونی کاری از گروه تولیدات حادثه‌ای مرکز سیمافیلم است و داستان آن از تنوع گونه‌های (ژانرهای) متنوع برخوردار است و حوزه‌های امنیتی، علمی و خانوادگی را دربرمی گیرد.

وی با اشاره به این که کلیت موضوع سریال در حوزه هوافضای وزارت دفاع است، افزود: این سریال علاوه بر پرداختن به ظرفیت‌های موجود در مراکز علمی و فناوری کشور در حوزه دفاعی به ویژه در صنعت هوافضا و تلاش دانشمندان و نخبگان کشورمان در حوزه پدافندی و دفاعی جمهوری اسلامی، مخاطرات و تهدیداتی را که این افراد در این مسیر با آن مواجه هستند به تصویر درآورده است.

در این سریال بازیگرانی همچون نادر فلاح، رامتین خداپناهی، امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، بهرام ابراهیمی، مریم کاویانی، نیلوفر شهیدی، حدیث نیکرو، سپیده خداوردی، علیرضا جلالی تبار، ایوب آقاخانی، علیرضا مهران و علیرام نورایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
کارگردانی سریال «رخنه» را در ابتدا علی غفاری بر عهده داشته است و پس از وی، حمیدرضا لوافی کار این مجموعه را ادامه دادند.

دیگر عوامل مجموعه «رخنه» مریم امینی نویسنده، شهرام نجاریان مدیرتصویربرداری، حدیث نیکرو مدیر برنامه ریزی، شهرام متولی باشی صدابردار، هومن معصومی طراح صحنه هستند و حسین زندباف و محمدمصطفی رجبی مشترکا کار تدوین را انجام داده‌اند و آلبرت آراکلیان موسیقی این سریال را ساخته است.

سریال «رخنه» قرار است از شنبه هفته آینده ۱۵ اردیبهشت ماه هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از آنتن شبکه یک سیما تماشایی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • قیمت گذاری دستوری بیشتر باعث افزایش قیمت لاستیک می شود
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم