Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، در نشست هماهنگی برگزاری نماز عید سعید فطر، اظهار کرد: عید سعید فطر یکی از بزرگ‌ترین اعیاد اسلامی بوده و روزی است که خداوند باری‌تعالی پاداش یک ماه‌روز داری، عبادت و بندگی بندگان مومنش را در کارنامه اعمال انسان ثبت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه عید سعید فطر روز بسیار بزرگی است و ازنظر معنوی، قابل‌درک برای ما نیست، افزود: از نظر اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و نماز جمعه و نماز عید فطر سنگر بسیار محکمی در برابر دشمنان که از وحدت و اتحاد، همبستگی و انسجام امت اسلامی عصبانی هستند، بوده و خواهد بود.
امام‌جمعه ایلام اضافه کرد: در روز عید فطر مردم سراسر جهان اسلام به جایگاه نماز جمعه می‌شتابند و اجتماع عظیمی تشکیل می‌دهند که برای دشمنان شکننده و برای دوستان امیدوارکننده است، نماز عید فطر، نماد وحدت و همبستگی اقشار مختلف مردم است و همه مردم و مسئولان حضور پیدا می‌کنند و اشتیاق مردم برای نماز عید فطر مثال‌زدنی است.
لطفی با تقدیر از همه نهادهای فرهنگی و اجرایی در راستای برگزاری باشکوه این آیین، گفت: نماز عید سعید فطر در مرکز استان و شهرستان‌ها هرساله به‌صورت باشکوهی برگزار می‌شود و انتظار می‌رود که با همان همت و انگیزه الهی در سال جاری نیز باشکوه‌تر انجام شود.
وی در پایان بابیان اینکه نماز باشکوه عید سعید فطر نمایش وحدت و انسجام مردم است، عنوان کرد: لازم است که تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این مراسم معنوی و عبادی در پایان ماه مبارک رمضان با تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای متولی انجام شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام اجتماعی نماز عید فطر قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نماز جماعت باشکوه توسط معترضان مقابل کاخ سفید + ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، نماز باشکوهی در محوطه کاخ سفید توسط دانشجویان و حامیان فلسطین اقامه شد.

کد خبر 847605 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم اسرائیل نماز کاخ سفید ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • برپایی نماز جماعت باشکوه توسط معترضان مقابل کاخ سفید + ویدئو
  • موضع‌گیری عشایر فلسطینی غزه علیه اقدامات تفرقه‌افکنانه اشغالگران
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تری خواهند خورد
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود/ صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • خطیب نماز جمعه تهران: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • اگر دوباره صهیونیست‌ها غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد