Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک فصل گذشته پارس جنوبی گفت: بعد از اینکه طلبم را از باشگاه پارس جنوبی گرفتم، با این تیم برای فصل آینده مذاکره خواهم کرد.

طرفداری- روح‌الله سیف‌اللهی، در مورد بحث ماندن یا جدایی‌اش از پارس جنوبی گفت:

قرارداد من شش ماهه بود و الان بازیکن آزاد هستم. هنوز هم طلبم را از باشگاه نگرفته‌ام و 70 درصد از مبلغ قراردادم را طلب‌کار هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان باشگاه هم قبلاً گفته‌اند که ابتدا تسویه حساب خواهند کرد تا بعداً از گرفتن طلبم مذاکره کنیم. من هم منتظرم تا طلبم را بگیرم تا بعداً در مورد فصل آینده مذاکره کنیم.

به گزارش تسنیم، وی در ادامه خاطر نشان کرد:

من روزهای خوبی در پارس جنوبی داشتم و این تیم از لحاظ فوتبالی و مدیریتی شرایط خوبی داشت. اگر شرایط مهیا باشد دوست دارم بمانم ولی مهم این است که ابتدا طلبم را بگیرم تا بعداً مذاکره کنیم. قبلاً هم با آقای تارتار حرف زدم، ولی به جمع‌بندی خاصی نرسیدیم.

هافبک فصل گذشته پارس جنوبی در پایان تصریح کرد:

من چند پیشنهاد خیلی خوب دارم، اما با هیچ تیمی به احترام آقای تارتار مذاکره نکردم تا ابتدا تکلیفم با پارس جنوبی مشخص شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 پس از پخش برنامه بلایند دیت یک شخصی به نام وینی که با پیگیرد وی همراه شد، حالا برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی منتشر شده که آنها از شرایط شان برای ازدواج می‌گویند. بخشی از این برنامه که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)