Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی، فرج‌الله رجبی در بازدید از برخی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شیراز، وضعیت واحدهای صنعتی فارس و شیراز را نگران کننده دانست و گفت: این وضعیت با اطلاعات و آمار و گزارش‌های ارائه شده از سوی مسئولین و متولیان بخش صنعت استان تناقض دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تصریح اینکه مدیر کل صنعت و معدن استان فارس باید در این خصوص پاسخگو باشد، گفت: در بحث حمایت از صنایع معیار بازدهی و بهره‌برداری هرچه سریعتر اهمیت بسیار دارد، باید از منابع مالی و دیگر حمایت‌ها برای بهره‌وری بیشتر صنایع استان استفاده کرد.

رجبی گفت: لازم است تا کارگروه مربوطه در استان فارس با نگاه کاملا تخصصی و استفاده از کارشناسان و خبرگان این بخش، تمام واحدهای تولیدی مشکل‌دار را مورد سنجش قرار داده و رتبه بندی کند .

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی معتقد است که تسهیلات بانکی و مشکلات دریافت آن از یک سو و جرائم دیرکرد و خسارت‌های تاخیر پرداخت این تسهیلات از دیگر سو مانعی بزرگ بر سر راه تولید در کشور است.

رجبی با تاکید براینکه تسهیلات بانکی و خسارت‌های دیرکرد یکی از عوامل اصلی بحران در واحدهای صنعتی بر نگاه جدی به واحدهای کوچک اشاره و اضافه کرد: در شرایط فعلی تقویت واحدهای کوچک که بعضا با میزان نه چندان بالایی از کمک و حمایت فعال یا فعالتر می‌شوند نقش مناسبی در رونق بخش تولید خواهد داشت.

کد خبر 4320006

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز صنعت و معدن فرج الله رجبی راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی روز جهانی قدس ماه مبارك رمضان مشهد شیراز گرگان شهرکرد یاسوج شب قدر خرم آباد خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: اعضای یک خانواده در روستای کوهمره سرخی شیراز بعد از مصرف قارچ دچار علائم تاری دید، لرز، تعریق، تهوع و استفراغ و سردرد شدند.
محمدجواد مرادیان افزود: ۷ نفر از اعضای این خانواده به بیمارستان علی اصغر شیراز و یک کودک به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفته اند.
سم موجود در قارچ‌های خودرو با هیچ یک از روش‌های پخت شامل پختن، سرخ کردن و یا کباب کردن از بین نمی‌رود، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان فقط از قارچ‌هایی که به صورت صنعتی و بهداشتی تولید و در فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شوند، استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • بهاران پربارش فارس
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی