Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@19:30:53 GMT

آغاز طرح ترافیکی تابستانه از فردا

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۲۷۶۲

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت که طرح ترافیکی تابستانه از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت درباره وضعیت ترافیکی روز جاری، 23 خرداد گفت: در محورهای بزرگراهی مسیر جنوب به شمال بزرگراه نواب و در ادامه بزرگراه چمران، مسیر غرب به شرق آزادراه تهران-کرج و در ادامه بزرگراه شیخ فضل‌الله، بزرگراه لشگری و در ادامه خیابان آزادی و همچنین مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) دارای حجم سنگین ترافیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رازقی همچنین خبر داد: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته حادثه ترافیکی سنگینی در شهر تهران نداشته‌ایم.

وی همچنین اظهار داشت: به‌علت تعطیلات پیش رو برای امروز و فردا بار خروجی از شهر تهران پیش‌بینی می‌شود و بزرگراه‌های نواب و امام علی(ع) در مسیر شمال به جنوب و بزرگراه‌های بسیج و همت در مسیر شرق به غرب از اواسط روز با بار ترافیکی سنگین مواجه خواهند بود.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین اعلام کرد: با توجه به این سفرها، طرح تابستانه پلیس راهنمایی و رانندگی از 24 خرداد شروع می‌شود و محورهای خروجی به‌صورت ویژه تحت پوشش قرار می‌گیرند. به شهروندان محترم توصیه می‌شود زمان مناسبی را برای سفرهای خود انتخاب کنند و با عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته باشند.

منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • مسیر فعلی مونوریل قم توجیه ترافیکی ندارد
  • رفع ترافیک هسته مرکزی شهر کرج با گشایش ادامه بزرگراه ماهان
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران