Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست -

به گزارش ایران اکونومیست، سارا سادات اخلاقی مدیر پذیرش فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای از درج دویست و بیست و سومین نماد معاملاتی در تابلوی معاملات «ب»  بازار پایه خبر داده است.

بر اساس این اطلاعیه به استناد ماده 36 قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و موافقت کمیته درج فرابورس ،شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور از تاریخ 22 خرداد ماه 1397 در فهرست نرخ‌های بازار پایه فرابورس به عنوان دویست و بیست و سومین نماد معاملاتی درج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت در گروه خودرو و ساخت قطعات و با نماد معاملاتی "خفناور" بر روی تابلوی معاملات بازار پایه قرار گرفته است.

پیرو تعلیق ورقه بهادار "خفناور" و اطلاعیه شفاف سازی در تاریخ 13 اسفند ماه 1396،شرکت فرابورس ایران طی نامه ای درخواست ارائه برنامه جهت رفع دلایل لغو پذیرش از این ناشر کرد که در نهایت با تصمیم هیات پذیرش فرابورس، پذیرش اوراق بهادار ناشر از فهرست اوراق بهادار پذیرفته شده درفرابورس ایران لغو و به بازار پایه منتقل شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست فرابورس ایران بازار پایه فرابورس اوراق بهادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، الیاس طهماسبی | شرکت تولید نیروی آذرخش با سرمایه اولیه ده میلیون ریال و با مشارکت شرکت سرمایه گذاری نیروگاهی ایران"سنا" به میزان ۹۸٫۹۹ درصد کل سهام و با هدف احداث و بهره برداری از نیروگاه علی آباد گلستان مشتمل بر ۶ واحد گازی ۱۶۲ مگاواتی به ظرفیت مجموع ۹۷۲ مگاوات تاسیس شده که اکنون در مسیر پذیرش و عرضه در فرابورس قرار دارد. با این شرکت آشنا شوید. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IzS

دیگر خبرها

  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد