Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@22:25:45 GMT

حضور بازیگر افسانه ای چینی ها در« پروژه ایکس»

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۵۵۴۶۵

حضور بازیگر افسانه ای چینی ها در« پروژه ایکس»

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، بازیگر افسانه‌ای چینی‌ها برای پروژه جدید خود به خاورمیانه می‌آید. جکی چان در فیلم پروژه ایکس با جان سینا کشتی گیر و ورزشکار مشهور جهان همبازی خواهد شد. جان سینا در این فیلم جایگزین سیلوستر استالونه قهرمان فیلم های خاطره انگیز راکی شده است.

داستان این فیلم روی یک پیمانکار امنیتی خصوصی چینی (چان) متمرکز است که در هنگام استخراج یک پالایشگاه نفتی چین در خاورمیانه، با کارگران استخراج نفت مرتبط می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگامی که او متوجه می شود طرح واقعی مهاجمان برای غلبه بر ثروت درنفت است، با یک آمریکایی که مأمور سابق دریایی ارتش است (جان سینا) بازی می کند، به مخالفت با آنان می پردازند.

اسکات وا خالق فیلم های اکشنی همچون «جنون سرعت» و «پیمان شجاعت» کارگردان این اثر است که آن را در سال جاری در یکی از کشورهای خاورمیانه خواهد ساخت.

501

جان سینا جکی چان راکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جان سینا جکی چان راکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۵۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ «ایکس» سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!

ایلان ماسک اعلام کرده که برای مقابله مشکل بات‌ها و کاهش اسپم در پلتفرم ایکس، قصد دارد از تمام کاربران جدیدی که می‌خواهند پست بفرستند یا پست‌ها را لایک کنند، هزینه‌ای دریافت کند، هرچند هنوز میزان پول و زمان اجرایی شدن این کار را اعلام نکرده است.

دریافت 21 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: مریم غلامی

دیگر خبرها

  • ایکس سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • (ویدیو) «ایکس» سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • ویدیو/ «ایکس» سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • باقری: بریکس برای تحرک کشورهای عضو در چارچوب چندجانبه گرایی ابتکار عمل دارد
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب «شیر خاورمیانه» را داده‌اند
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر