Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، حجت الاسلام فخری یکی از اعضای بیت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حسنی در این دیدار ضمن قدردانی از حضور با شکوه مردم در مراسم تشییع حجت الاسلام والمسلمین حسنی، نقش صداوسیمای استان در انعکاس مراسم باشکوه را بی بدیل توصیف و مراتب قدردانی آحاد مردم و بیت آن مرحوم را به مدیر کل صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام فخری با اشاره به روحیه مردمی، خدمات و مجاهدتهای مرحوم حسنی در دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و شرایط حساس استان در آن سالها افزود: مردم قدرشناس استان باحضور باشکوه در مراسم تشییع و ترحیم آن مرحوم اوج وفاداری خود را به انقلاب و خدمتگذاران نظام اسلامی به اثبات رساندند.
مدیر کل صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی هم در این دیدار با قدردانی از حضور بیت حجت الاسلام والمسلمین حسنی در صداوسیما گفت: صداوسیمای استان از نخستین لحظات ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حسنی، توانست با برنامه ریزی اولیه و هماهنگی لازم مراسم باشکوه تشییع را انعکاس دهد و  این امر با تلاش شبانه روزی و خالصانه همکاران عزادار صداوسیمای استان محقق شد.
مجرد با توصیف خصوصیات معنوی و انقلابی بارز مجاهد نستوه حجت الاسلام والمسلمین حسنی و تاکید بر بزرگداشت و ماندگاری  یاد و نام آن مرحوم افزود: صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی مستند ویژه حجت الاسلام والمسلمین حسنی را در قید حیات آن مرحوم  تهیه و پخش کرد و مستند دیگری ویژه مجاهد نستوه آذربایجان در صدا وسیمای استان در دست تهیه دارد که در آینده نزدیک پخش خواهد شد.
دراین دیدار اعضای بیت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حسنی از مدیرکل و دست اندرکاران صداوسیمای مرکز استان در پوشش و انعکاس  مراسم تشییع و بزرگداشتِ آن مرحوم قدردانی کردند.
 
   

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مجاهد نستوه حجت الاسلام و المسلمین حسنی انقلابی ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان خواستار افزایش همکاری‌های تجاری با ازبکستان شد

الهام محمدوف سفیر آذربایجان در کابل با مولوی محمد یعقوب مجاهد سرپرست وزارت دفاع دیدار کرد.
وزارت دفاع در یک اعلامیه ازقول مولوی محمد یعقوب مجاهد نگاشته است که بازگشایی سفارت آذربایجان در کابل یک اقدام مثبت بود و ما خواهان آغاز هرچه زودتر همکاری‌های اقتصادی و تجارتی با آذربایجان هستیم.
سفیر آذربایجان نیز تاکید کرده‌است که کشورش ضمن تقویت روابط، آماده گسترش همکاری‌ها با دولت و مردم افغانستان است.

پیش از این نیز یک هیأت رسمی ازبکستان به ریاست جمشید خواجه‌یوف، معاون نخست وزیری آن کشور برای همکاری‌های اقتصادی بیشتر به افغانستان سفر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • تبریک ویژه روز معلم در بخش خبری صداوسیمای آذربایجان غربی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات کارکنان قضایی و قضات هرمزگان
  • طالبان خواستار افزایش همکاری‌های تجاری با ازبکستان شد
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • عکس| فرزاد حسنی و امید حاجیلی در مافیای شبکه نمایش خانگی
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه