Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین شورای اداری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در سال جاری با حضور کارکنان در مسجد پیامبراعظم(ص) این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در این مراسم با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر و قبولی طاعات، دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه کشور خواند و گفت: در سی و ششمین سالگرد تاسیس این دانشگاه، افتخارات و پیشرفت های آن در جامعه مشهود و قابل لمس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام فرج الله براتی با اشاره به ریزش دانشجو در کشور که به تبع آن موجب کاهش درآمدهای دانشگاه آزاد اسلامی شده است افزود: دانشگاه برنامه و راهکارهای خوبی را برای گذر از این موقعیت تهیه و اجرا کرده است.

دکتر براتی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی برای کارکنان این دانشگاه، خانه دوم است گفت: با حضور دکتر ولایتی به عنوان رئیس هیات موسس و دکتر فرهاد رهبر به عنوان رئیس دانشگاه، سیاست ها و برنامه های تشویقی و حمایتی از پرسنل دانشگاه تدوین و اجرا شده است.

سرپرست واحد اهواز بازخرید و بازنشستگی زودتر از موعد را یکی از برنامه های تشویقی دانشگاه خواند و اظهار کرد: برنامه های رفاهی و حمایتی خوبی نیز برای پرسنل دانشگاهی تدوین و به مرور زمان اجرا می شوند.

براتی با بیان اینکه کارکنان واحد اهواز از زحمتکشان مجموعه دانشگاهی و مسئولان نیز خدمتگزار آنان هستند گفت: دانشگاه آماده دریافت طرح ها، ایده ها و برنامه های خلاق و نو در راستای حمایت و رفاه کارکنان است.

وی چابک سازی، استفاده بهینه از منابع دانشگاه، افزایش درآمدهای غیر شهریه ای و اقتصاد دانش بنیان، ارتقای بهره وری کارکنان و... را از دیگر برنامه های واحد اهواز در سال جاری خواند.

دکتر علیرضا تقیان دشت بزرگ معاون اداری و مالی و دکتر سروش زرین آبادی معاون آموزشی واحد اهواز هم در سخنان کوتاهی به ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه مربوط پرداختند.

در پایان این مراسم نیز از 35 نفر از کارکنان برگزیده مسابقات قرآنی ماه مبارک رمضان با اهدای جوایزی تجلیل شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۵۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری عل و فناوری آنا، با حضور رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت معرفی شد.

در حاشیه برگزاری نشست هم‌اندیشی رؤسا واحد‌ها و مراکز آموزشی و مسئولان حراست دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان که با حضور محمدجواد فرهنگ، رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در سالن سردار دل‌ها شهید سلیمانی برگزار شد، با حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، اسماعیل اقدامی با حفظ سمت به عنوان سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت منصوب شد.

اقدامی تجربیات زیادی از جمله رئیس خزانه‌داری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، معاون توسعه و مدیریت منابع واحد لاهیجان و معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • تشریح ۵ گام ارتقای تعلیم و تربیت اجتماعی
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست