Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-08@17:44:33 GMT

کاوه حاج علی اکبری مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۶۰۲۵۲

کاوه حاج علی اکبری مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران شد

شهردار تهران با صدور احکامی جداگانه کاوه حاج علی اکبری را به عنوان "مدیرعامل و عضو هیأت مدیره سازمان نوسازی شهر تهران" و "دبیر ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران" منصوب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در حکم انتصاب صادره از سوی سید محمدعلی افشانی آمده است:

« به استناد مفاد اساسنامه سازمان نوسازی شهر تهران و صورتجلسه مورخ 22 خردادماه 97 هیأت مدیره سازمان مذکور و نظر به حسن سوابق و تجارب جناب عالی، به موجب این حکم، شما را به سمت "مدیرعامل و عضو هیأت مدیره سازمان نوسازی شهر تهران" منصوب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می رود با نگاه دقیق علمی و بهره گیری از تخصص و تجربه همکاران و با توجه به ضرورت نوسازی پهنه های مورد نیاز در شهر تهران و توجه ویژه به بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده در جهت ایجاد زندگی شایسته و برازنده شهروندان تهرانی همه توان و تجربه خویش را جهت تحقق اهداف شهر زیست پذیر و شهروند مشارکت پذیر به کار گیرید.»

شهردار تهران همچنین در حکمی دیگر کاوه حاج علی اکبری را با حفظ سمت به عنوان "دبیر ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران" منصوب کرد.

علی اکبری پیش از این معاون نوسازی و توسعه محلی سازمان نوسازی شهر تهران بود و سمت‌های معاون بازآفرینی شهری شرکت نوسازان شهر تهران، مشاور برنامه ریزی و امور اجرایی سازمان نوسازی، مدیرکل مشارکت های اجتماعی سازمان نوسازی، قائم‌مقام مدیر طرح نوسازی محله خوب بخت در منطقه15، مدیر گروه تدوین برنامه نوسازی مناطق جنوبی تهران را نیز در کارنامه اجرایی خود دارد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست اداره کل دارو منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال حضور محمد پیکان‌پور مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در سازمان برنامه و بودجه، غلامحسین صادقیان از سوی سیدحیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو، به عنوان سرپرست اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو منصوب شد.

پیکان‌پور در روزهای گذشته به عنوان رئیس اداره سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه منصوب شده است.

کد خبر 6099895 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • چرا مشوق‌های نوسازی در شهرداری‌های استان یزد خاک می‌خورد؟
  • میدان آزادی نوسازی می‌شود
  • شبکه آبرسانی جزیره هرمز نوسازی می‌شود
  • غلامحسین صادقیان سرپرست اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو شد
  • مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو منصوب شد
  • سرپرست اداره کل دارو منصوب شد
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • "قبرستان نو" قم به باغ‌موزه مشاهیر تبدیل می‌شود
  • قبرستان نو قم به باغ‌موزه مشاهیر تبدیل می‌شود