Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، امروز (چهارشنبه ۲۳ خرداد) در صحن علنی پارلمان تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

**تذکر نصرالله پژمانفر نماینده مشهد به رئیس‌جمهور، درباره لزوم پیگیری تخلفات شرکت پردیسبان و تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر وضعیت مالباختگان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



**تذکر محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز به همراه ۵۸ نفر از نمایندگان به رئیس‌جمهور درباره ضرورت التزام به قانون و اجتناب از تبدیل بیمه قالیبافان، بافندگان فرش و شاغلان صنایع‌دستی شناسه‌دار بیمه روستایی کشاورزی و عشایری.

**تذکر فرج‌اللّه رجبی نماینده شیراز به وزیرعلوم درخصوص کاهش یکباره و بدون اطلاع قبلی گرایش شبکه‌های زیرمجموعه مهندسی کامپیوتر.

**تذکر محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان به وزیر راه درباره دلیل عدم رسیدگی، تعریض، به‌سازی و دو بانده کردن محور راور که به یکی از پرتلفات‌ترین محور‌ها تبدیل شده است.

**تذکر مجید کیان‌پور نماینده مردم دورود و ازنا به اتفاق ۷۲ نفر دیگر از نمایندگان به رئیس‌جمهور و وزرای اقتصاد، کشاورزی و صنعت عنوان کردند که عدم نظارت بر ثبت سفارش کالا در سامانه‌های ذیربط سبب شده که ثبت سفارش نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از دو برابر افزایش یابد و سبب ایجاد رانت شود.

**تذکر سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه به وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که مراقب وضعیت نامطلوب مدارس در ارتباط با مصرف مواد مخدر و ناهنجاری‌های اجتماعی باشید چرا که مدیران استانی شما بسیار ضعیف و ناکارآمد هستند.

**تذکر مجید کیان‌پور نماینده مردم دورود و ازنا به اتفاق ۶۵ نفر دیگر از نمایندگان به رئیس‌جمهور و وزیر‌ارتباطات درباره عدم نظارت بر کیفیت و کاهش شدید سرعت اینترنت.

**تذکر مجید کیان‌پور به اتفاق ۶۷ نفر دیگر از نمایندگان به رئیس‌جمهور و وزیرصنعت درباره عدم نظارت بر بازار خودرو و شرکت‌های تولیدکننده خودرو در داخل و افزایش حداقل دو برابری خودرو‌های تولید داخل و وارداتی در بازار آزاد.

** حبیب‌اللّه دهمرده نماینده زابل به رئیس جمهور درباره فاجعه خشکسالی سیستان تذکر داد.

منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست

به گزارش جماران؛ رئیس سازمان صدا و سیما در مورد جلوگیری از پخش سریال «حشاشین» در شبکه نمایش خانگی توضیحاتی ارائه کرد.

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره تبلیغات انتخاباتی نامزدها برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در رسانه ملی گفت: مناظره‌ها ضبط شده و ان‌شاالله از روزی که تبلیغات رسمی مرحله دوم انتخابات مجلس شروع شود پخش خواهد شد.

وی افزود: در صدا و سیمای استانی ما و علاوه بر تبلیغات تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای که هر نامزد مثل دوره خواهد داشت، مناظره هم بین نامزدها ان شاء الله پخش خواهد شد که این روزها در حال ضبط است و فکر می‌کنم تقریباً در تمام مراکز استانی ما دیگر برنامه‌های ضبط مناظره تمام شده باشد.

رئیس سازمان صدا و سیما درباره نمره این سازمان در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب گفت: نمره قطعاً خیلی بالایی نخواهد بود نه به دلیل اینکه اقدامی نشده اقدامات زیادی شده منتها چون حجم این مسئله و این درگیری به معنی فراگیری موضوع در سطح جامعه مهم است که هم عمق فرهنگی دارد هم عمق تاریخی دارد هم عمق اجتماعی دارد و فراگیری آن بسیار زیاد هست کارهای بسیار بیشتری باید انجام شود. اما قطعاً باید کارهای بیشتری شود و برنامه‌های صدا و سیما هم آماده شده که قابل ارائه است و ان شاء الله در آینده هم به حجم این برنامه هم به لحاظ کمی و هم کیفی اضافه خواهد شد.

وی یادآور شد: مهمترین برنامه‌های ما غلبه دادن گفتمان کارآمدی حجاب در امر اجتماعی در واقع کنشگری عفیفانه زن مسلمان، ارائه نمونه‌های بسیار موفق کنشگری زنان مسلمان هم در ایران و هم در کشورهای مختلف و اینکه حجاب عاملی برای نقش آفرینی بیشتر زنان در امور اجتماعی است  و مقایسه آنچه که حجاب به عنوان یک امکان به زنان برای نقش آفرینی بیشتر اعطا می‌کند و مقایسه با نقشی که در جوامع غربی برای زن دیده شده و نگاه ابزاری که به زن در این جوامع نمی‌شود و علاوه بر آن ابعاد احکامی و تعبدی حجاب و عفاف هم در برنامه‌های مختلف تهیه شده این روزها در حال پخش است عرض کردم در سطح مطلوب نیست اما داریم تلاش می‌کنیم که انشالله هم کمی و هم کیفی بهبود پیدا کند.

جبلی در مورد وضعیت بسته شدن دفتر صدا و سیما در آذربایجان گفت: اطلاعات به روز ندارم اطلاع دارم از سال‌های پیش با توجه به محدودیت‌هایی که برای صدا و سیما و بقیه نهادهای فرهنگی در جمهوری آذربایجان پیش آمده بود برای دفتر هم صدا و سیما محدودیت‌های پیش آمده بود که جاهای دیگه هم هست اطلاع به روز ندارم اما باید تلاش بکنیم از طریق وزارت محترم امور خارجه که محدودیت برداشته شود.

وی درباره حذف سریال حشاشین از شبکه نمایش خانگی گفت: بله ساترا مسئولیت دارد که جلوی هر آنچه که محتوای تحریف شده است و به فهم و درک اجتماعی لطمه می‌زند و افکار عمومی را منحرف می‌کند را بگیرد، باید تنظیم‌گری و نظارت کند، به نظر ما سریال حشاشین سریالی است که همانطور که ساترا هم در بیانیه‌اش گفت بر اساس واقعیت‌های اتفاق افتاده نیست بلکه بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده به همین خاطر هم ساترا برای پخشش به سکوها تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند.

جبلی در پاسخ به این سوال که تکلیف معاونت سیاسی سازمان به کجا رسیده صاحبی فعالیتش ادامه می‌دهد یا فرد دیگری خواهد آمد، گفت: این به تصمیمات داخلی سازمان مربوط می شود و در حال بررسی هستیم.

دیگر خبرها

  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»
  • دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو