Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ پاکسازی عوارضی زنجان تبریز با مشارکت اداره کل محیط زیست زنجان وگروه صنعتی پاسارگاد زنجان در آستانه حلول عید سعید فطر و هفته محیط زیست گروه صنعتی پاسارگاد و تشکل های زیست محیطی با همراهی و مشارکت اداره کل محیط زیست و شهرداری زنجان عوارضی زنجان تبریز روز چهارشنبه 23خرداد 97پاکسازی شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری گفت : محیط زیست متعلق به همه ماست و همه ما وظیفه داریم به بهترین شکل ممکن از آن مراقبت کنیم چرا که آسیب طبیعت در کوتاه مدت موجب آسیب دیدن همه افراد جامعه خواهد شد

باقری بیان کرد : با اجرای این برنامه پاکسازی بتوان گامی مفید و شایسته در حفظ محیط زیست شهرمان برداشت. 

باقری ادامه داد: در این برنامه پاکسازی بیش از 80نفر از گروه صنعتی پاسارگاد زنجان ،همکاران اداره کل محیط زیست واعضای تشکل های زیست محیطی استان شرکت داشتند .

باقری ضمن تشکر از تمامی شرکت کنندگان در این پاکسازی گفت: در این برنامه پاکسازی مقدار قابل توجهی زباله از این محل جمع آوری و به محل دفن زباله زنجان انتقال گردید.

     

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان گفت: این برنامه با هدف فرهنگ سازی و هدف گذاری برای نسل آینده شهر زاهدان انجاج شد.
نارویی افزود: به منظور آگاهی بیشتر دانش آموزان با محیط زیست و راهکار‌های حفاظت از آن کارگاه‌های آموزشی در سطح مدارس زاهدان برگزار شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی
  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان
  • پاکسازی محیط زیست توسط کودکان شهر زاوه در هفته زمین پاک + تصاویر
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • پاکسازی محیط زیست در روستای رهنه به مناسبت هفته زمین پاک + تصاویر
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی