Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی صفری درجلسه بازآفرینی شهری قزوین که روزچهارشنبه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در استانداری برگزار شد اظهارداشت: شهر قزوین حدود ۵۰۰ هکتار بافت فرسوده و ناکارآمد و ۵۰۰ هکتار بافت تاریخی دارد که ۹۵ درصد بافت های تاریخی و فرسوده آن با هم همپوشانی دارند.

صفری افزود: این میزان بافت فرسوده و همپوشانی بافت های تاریخی و فرسوده هم یک تهدید و هم یک فرصت برای شهرداری است و اگر برای آنها درست تصمییم نگیریم و نگاه کارشناسی نداشته باشیم این وضعیت برای ما به تهدید تبدیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار قزوین یادآورشد: تصمیم نادرست در برخی محلات مانند امامزاده حسین (ع) و سردار به یک مشکل و تهدید تبدیل شده اما در محله هادی آباد یک فرصت است که می تواند مورد استقلبال مردم هم واقع شود.

صفری گفت: اجرای طرح ها در محلات قزوین باید با مشارکت فعالانه همه دستگاه ها و مردم جلو برود در غیر این صورت محکوم به شکست است به طوری که در محله دباغان و سردار نه تنها طرح بهسازی بخوبی اجرا نشده بلکه زندگی عادی مردم را نیز مختل کرده ایم که باید دستگاههای ذیربط پاسخگو باشند.

سبزه میدان، مرکزی ترین میدان شهر است

شهردار قزوین در ادامه در مورد اجرای طرح در سبزه میدان اظهارداشت: برای بازآفرینی دولتخانه صفوی که با مشارکت میراث فرهنگی، اجرایی شده مشاور با تجربه ای انتخاب شد و این مکان در کنار سبزه میدان به عنوان مرکزی ترین میدان شهر واقع شده و برای ما اهمیت دوچندان دارد.

وی اضافه کرد: شاید سبزه میدان از نظر کالبدی مرکز تلقی نشود اما از نظر اجتماعی و کاربردی برای ما مهم است و نوعی محل اتصال شهر قدیم به شهر جدید تلقی می شود و تمام عنصار تاریخی مانند دولتخانه، حمام قجر، کاخ چهل ستون و سرای سعدالسلطنه در این میدان است و یک بافت اقتصادی شهری محسوب می شود.

سبزه میدان چشم شهر قزوین است

صفری گفت: سبزه میدان به عنوان چشم شهر قزوین تلقی می شود و ما کار بدنه سازی در این میدان را آغاز کرده ایم و با کمک میراث فرهنگی امیدواریم آن را به سرانجام خوبی برسانیم.

کد خبر 4320625

منبع: مهر

کلیدواژه: بافت فرسوده شهرداری قزوین علی صفری راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی شهرکرد ماه مبارك رمضان شیراز مشهد روز جهانی قدس گرگان یاسوج خرم آباد شب قدر خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۵۹هزار

امتداد - دلالان سبزه‌میدان با پیش‌بینی ادامه کاهش قیمت دلار معتقدند نرخ‌های تلگرامی موثق نیست و دلار به‌قیمت تلگرامی در بازار خریدار ندارد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، گزارش تصویری تسنیم از بازار دلار سبزه‌میدان حاکی از کاهش قیمت دلار به کانال ۵۹ هزار است. دلالان سبزه‌میدان با پیش‌بینی ادامه کاهش قیمت دلار، معتقدند نرخ‌های تلگرامی موثق نیست و دلار به‌قیمت تلگرامی در بازار خریدار ندارد.

 

      دانلود

کد ویدیو   برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بازگشت دلار به کانال ۵۹هزار
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • بسته تشویقی ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان اعلام شد
  • بافت‌های فرسوده شهری، فرصتی برای توسعه گردشگری
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • افزایش آمار جمعیت بدمسکن در کشور