Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان ، در پایان پنجمین دوره مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان ناشنوایان در ولادیمیر روسیه ، تیم ملی ایران با کسب 3 مدال نقره و 4 مدال برنز بر سکوی سوم ایستاد ، تیم های روسیه و ترکیه اول و دوم شدند .


نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است : در وزن 55 کیلوگرم سید صادق ابوالوفایی ، 7-1 برابر حریف روسیه ای در فینال شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در وزن 60 کیلوگرم ، مهدی صدری برابر حریف ارمنستانی با ضربه فنی مغلوب شد. در وزن 63 کیلوگرم مهدی بخشی کشتی گیر ترک را با ضربه فنی شکست داد و در فینال مقابل حریف روسیه ای با نتیجه 10-1 شکست خورد و به مدال نقره دست یافت. در وزن 67 کیلوگرم علی فراهانی با وجود مصدومیت برابر حریف بلغارستانی با نتیجه 10-0 پیروز شد و به مدال برنز رسید. در وزن 72 کیلوگرم محمد سیاهپوش در دور مقدماتی حذف شد. در وزن 77 کیلوگرم مجید توکلی با نتیجه 10-0 مغلوب کشتی گیر میزبان شد و حذف شد. در وزن 82 کیلوگرم ابوذر ربیع زاده برابر حریف ترکیه ای با نتیجه 6-4 به پیروزی رسید ، در فینال 1 بر 1 نتیجه را به حریف میزبان واگذار کرد و مدال نقره را کسب کرد. در وزن 87 کیلوگرم میثم قبشه دزفولی با نتیجه 10-0 حریف بلغارستانی را شکست داد و به مدال برنز رسید. در وزن 97 کیلوگرم احسان نعمتی برابر حریف روس ضربه فنی شد و در رده بندی حریف قزاقستانی را ضربه فنی کرد و مدال برنز را به دست آورد. در وزن 130 کیلوگرم هاشم بیابانی برابر حریف روسیه ای با نتیجه 4-0 شکست خورد و در رده بندی کشتی گیر قرقیزستان را ضربه فنی کرد و به مدال برنز دست یافت.

 

بیشتر بخوانید :

پایان دومین مرحله اردوی فرنگی کاران جلسه مشترک مسئولان فدراسیون کشتی و ورزش روستایی برگزار شد تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان کشورمان در یک قدمی کسب مدال مسابقات روسیه


گفتنی است تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ناشنوایان کشورمان دوره گذشته عنوان پنجم را به دست آورده بود.
در پایان این مسابقات میثم قبشه دزفولی و احسان نعمتی دارندگان مدال های طلا ، نقره و برنز مسابقات المپیک و جهانی ناشنوایان از دنیای قهرمانی خداحافظی کردند.

انتهای پیام /

قهرمانی کشتی گیران بزرگ سال ناشنوا

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون ناشنوایان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امین میرزازاده با طلای دوم، دهمین طلای لوپز را نقره می‌کند

میخایین لوپز کوبایی در 41 سالگی در حالی به کشتی برگشته و در المپیک 2024 نماینده 130 کیلوی کشتی فرنگی کوباست که این مرد یک اسطوره بی نظیر در کشتی دنیا محسوب می شود و می توانست رکوردی بهتر از الکساندر مدوید و الکساندر کارلین در کشتی دنیا داشته باشد.

به گزارش طرفداری، رقیب امین میرزازاده در المپیک پاریس، از سال 2005 در مسابقات جهانی شرکت کرده و در 12 حضور خود در المپیک و مسابقات جهانی 9 طلا و 3 نقره گرفته است. او در 4 المپیک 2008 پکن، 2012 لندن، 2016 ریو و 2020 توکیو 4 مدال طلا گرفته و حالا در صدد کسب پنجمین طلای المپیک است.

نکته جالب این که لوپز در این مدت 7 دوره از مسابقات جهانی را از دست داده است. او که از المپیک ریو به بعد تنها در المپیک ها حضور دارد، در مسابقات جهانی 2013، 2017، 2018، 2019، 2021، 2022 و 2023 غیبت داشته و به همین علت هفت مدال را از دست داده که با توجه به غیبت او در سالهای 2017 تا 2019 و سپس قهرمانی در المپیک 2020 حداقل در این سه سال می توانست 3 مدال طلای جهانی داشته باشد.

امین میرزازاده حالا با چنین رقیب بزرگی در المپیک روبرو خواهد شد. مردی که در 41 سالگی آن قدر قدرتمند است که از اسکار پینو، دیگر مرد کوبایی در این وزن که همواره مدعی مدال در جهان است، به راحتی عبور کرده و برای کسب پنجمین مدال طلای خود در این آوردگاه بزرگ چنگ و دندان نشان می دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • درخشش دختران وزنه‌بردار خوزستانی در مسابقات کشوری (+عکس)
  • امین میرزازاده با طلای دوم، دهمین طلای لوپز را نقره می‌کند
  • برتری حریف بعدی پرسپولیس برابر تیم ملی جوانان
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز