Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جام جهانی 2018 درحالی از 24 خرداد با دیدار تیم های روسیه و عربستان سعودی آغاز می شود که شاگردان کی روش در گروه B بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه هستند و باید در نخستین دیدار 25 خرداد مقابل شاگردان رنار قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در این اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

فستیوال جهانی فوتبال از فردا ( پنج شنبه ) آغاز می شود و بازی روسیه و عربستان را قرار است، نستور پیتانا قضاوت کند. این بازی قرار است در ورزشگاه لوژنیکی مسکو برگزار شود. همچنین فدراسیون جهانی فوتبال ( فیفا ) داور بازی ایران و مراکش را انتخاب کرد که قرار است این مسابقه برعهده جونیت چاکر ترکیه ای باشد.

این داور 41 ساله متولد 23 نوامبر 1976 در ازمیر است. چاکر از سال 2001 قضاوت در سوپرلیگ ترکیه را آغاز کرد و 5 سال بعد به فهرست داوران فیفا اضافه شد. او از سال 2010 هم در لیست یوفا است.

چاکر تاکنون بیش از 250 بازی و 12 دربی را داوری کرده است که بیشترین آنها مربوط به دیدار فنرباغچه و گالاتاسرای است. از قضاوت های او می توان به برخی مسابقات اشاره کرد که به شرح زیر است:

بارسلونا - چلسی ( نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2012 )

اسپانیا - پرتغال ( نیمه نهایی جام ملتهای اروپا 2012 )

منچستریونایتد - رئال مادرید ( لیگ قهرمانان اروپا 2013 )

هلند - آرژانتین ( نیمه نهایی جام جهانی 2014 برزیل )

بارسلونا - یوونتوس ( فینال لیگ قهرمانان اروپا 2015 )

رئال مادرید - اتلتیکو مادرید ( نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2016 - 2017  )

(بایرن مونیخ - پاری سن ژرمن - لیگ قهرمانان 2017 -2018 )، ( بارسلونا - چلسی - لیگ قهرمانان 2017 -2018 )، ( رئال مادرید - بایرن مونیخ -لیگ قهرمانان 2017 -2018 )

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

البته او در سال های اخیر قضاوت های جنجالی هم داشته است. از اخراج نانی در لیگ قهرمانان اروپا که سبب  بهت فرگوسن و رسانه های جهان شد تا پنالتی نگرفتن برای رئال و یووه در بزرگترین آوردگاه فوتبالی اروپا و نگرفتن خطای هند مارسلو که سبب شد تا هواداران بایرن او را لایق شهردار شدن مادرید بدانند!

هواداران ترکیه هم از این داور دلخوشی ندارند و هر چند چاکر داوری خوب  در سطح دنیا  محسوب می شود اما برخی اشتباهات وحشتناک او سبب حذف و شکست تیمی خواهد شد که مستحق شکست نیست.

در مجموع فوتبال ترکیه اشتباهات داوری جونیت چاکر را پذیرفته است و به همین دلیل عده ای مردم این کشور با اشاره به اشتباهات او می گویند، طرفداران فوتبال حالا متوجه می شوند که هر هفته برای ما در لیگ داخلی چه اتفاقاتی می افتد!

بیشتر بخوانیم:

سرمربی اسپانیا مشخص شد/ هیرو جایگزین لوپتگی

داور بازی ایران و مراکش مشخص شد

یک روز تا جام جهانی/ تمرین تیم ملی پیش از سفر به سن پترزبورگ

داور بازی ایران و مراکش مشخص شد

انتهای پیام/

داور بازی ایران و مراکش معرفی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی جام جهانی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۲۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد

سرمربی تیم استقلال خوزستان در کنفرانس‌خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر گفت: از نظر من داوری‌ها نباید به گونه‌ای باشد که پیش از بازی اعتراضی وجود داشته باشد چرا که داور این دیدار شمالی است و ممکن است در بازی هفته آینده تیم ما مقابل نساجی حضور داشته باشد.

سیروس پورموسوی  با بیان اینکه بازی سختی مقابل سپاهان داریم، افزود: ما در آخر جدول هستیم، بازیکن محروم و مصدومی نداریم و همه در بازی فردا حاضر هستند، بازیکنان ما همیشه در مقابل تیم‌های بزرگ سربلند بیرون آمدند و امیدوارم در این هم بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

او ادامه داد: با توجه به حضور سپاهان در شهر خودش و دلگرمی هواداران؛ این تیم جزو تیم‌های قدرتمند است، از باشگاه بزرگ سپاهان بابت مهمان‌نوازی، در اختیار گذاشتن فضای تمرینی و هماهنگی برای کنفرانس‌خبری تشکر می‌کنم چرا که بسیاری از تیم‌ها ما را به کنفرانس‌خبری دعوت نمی‌کردند.

 باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رییس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مساله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت  ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • سرنوشت پاریس و دورتموند در دست داور ایتالیایی
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!