Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@00:55:14 GMT

اتحادیه اروپا به دنبال تاسیس دفتر در ایران

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۶۴۲۵۶

ساعت 24- یک شبکه خبری غربی از ایده تاسیس دفتر اتحادیه اروپا در تهران به بهانه تداوم همکاری‌ها با ایران و حفظ برجام خبر داد.

 برخی نمایندگان پارلمان اروپا به بهانه حفظ برجام پیشنهاد ایجاد دفتر رسمی این اتحادیه را در تهران داده‌اند.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «یورونیوز»، «آناگومز» نماینده پارلمان اروپا و اهل کشور پرتغال با ابراز مخالفت خود با تصمیم‌های دونالد ترامپ اظهار داشت: «ما با قوانین آقای ترامپ نیرومند نمی‌شویم، قوانینی که واضح و شفاف نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

«کورنلیا ارنست» دیگر نماینده پارلمان اروپا و اهل آلمان نیز در زمینه حفظ برجام مدعی شد: «تاسیس دفتر رسمی اتحادیه اروپا در تهران ایده‌ای خوب است.»

ارنست در ادامه اظهار داشت: «این نشانه خوبی است و مهمترین مشکلات موجود در این کشور را می‌بینیم. ما نیاز به صلح در این منطقه داریم و این برای ما و مردم منطقه مهم است.»

یورونیوز در خاتمه نوشت: «تهران هشدار داده که باید نسبت به تداوم مزایای برجام متقاعد شود. این مسئله موردی است که در اذهان مقام‌های عالی تجاری ایران و اروپا که قرار است هفته آینده در بروکسل ملاقات کنند، قرار دارد.»

گفتنی است که آلمان، انگلیس و فرانسه سه متحد اروپایی آمریکا حاضر در برجام هستند که مدعی‌اند تلاش دارند تا راه‌هایی را برای حفظ این توافق پیدا کنند.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است

وی امروز یکشنبه در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض تاکید کرد: ما باید به یک دنیای جدید عادت کنیم. ما باید نسبت به امنیت خودمان بیشتر مسئول باشیم. اروپایی‌ها باید متحدتر باشند زیرا آنها خیلی کوچک هستند که از یک جهان با قدرت‌های بزرگ نجات پیدا کنند.

بورل همچنین امروز در دیدار با سامح شکری وزیر خارجه مصر به طور فشرده در مورد وضعیت منطقه غرب آسیا گفتگو کرد.

وی در حساب ایکس خود نوشت که با شکری در مورد لزوم پایان جنگ غزه، تضمین دسترسی کامل کمک بشردوستانه و اقدام‌های جدی به سمت اجرای راه حل دو دولتی توافق کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • تجمع حامیان و مخالفان قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط
  • بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد