Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@03:09:41 GMT

پیتزی : آماده‌ایم، ترسی از کسی نداریم

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۶۹۰۳۲

پیتزی : آماده‌ایم، ترسی از کسی نداریم

پیتزی و شاگردانش به نظر جاه طلب می آیند. عربستان روی کاغذ کمترین شانس را برای صعود دارد اما اعضای این تیم مایل نیستند دست از رویاپردازی شان بردارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خوان آنتونیو پیتزی ، سرمربی تیم ملی عربستان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل روسیه در بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عربستان که نتایج چندان خوبی در بازی‌های دوستانه نگرفته، امروز در دیداری که در تاریخ فوتبال این کشور به ثبت خواهد رسید، برابر روسیه میزبان بازی افتتاحیه معتبرترین تورنمنت فوتبالی دنیا را برگزار خواهد کرد.

به گزارش سایت رسمی فیفا، پیتزی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت:

آماده‌ایم. ترسی از کسی نداریم. تمریناتمان را بر این اساس طراحی کرده‌ایم که فردا تیم برتر میدان باشیم و بتوانیم نقاط قوت روسیه را که البته تعدادشان هم زیاد است، مهار کنیم. هدف ما شکست روسیه است. دوست داریم خودمان را برابر بهترین تیم‌های دنیا محک بزنیم. فشار؟ فشار روی همه تیم‌هاست و گاهی ما خودمان فشار ایجاد می‌کنیم تا به عملکردی بهتر کمک کند. بله اینکه فردا برابر میزبان بازی می‌کنیم خودش یک مسئله جداست اما فکر نمی‌کنم بازی که شروع شود، این مسئله دیگر برای هیچ یک از دو تیم فشار اضافه‌ای محسوب شود.

بی نهایت خوشحالم که تیم من قرار است بازی افتتاحیه جام جهانی را برگزار کند. چنین فرصتی به همه نمی‌رسد و ما خوش شانس و برگزیده بودیم که چنین چیزی را تجربه خواهیم کرد. با شور و اشتیاق فراوانی بازی خواهیم کرد. می‌خواهیم بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم تا عربستانی‌ها خوشحال شوند. اطمینان دارم که همین کار را خواهیم کرد.

در کنار پیتزی، مدافع عربستان اوسامه هوساوی هم حضور داشت. مدافع الهلال عربستان گفت:

صعود به مرحله بعد غیرممکن نیست. بازی افتتاحیه مطمئنا بیشتر در چشم است و تاثیر زیادی هم روی ادامه کار دارد اما ما هم درست مثل بقیه تیم‌ها جاه طلب هستیم. در فوتبال هر چیزی ممکن است. نهایت تلاش مان را می‌کنیم و معتقدم این تلاش‌ها در زمین جواب خواهد داد. بسیار هیجان زده‌ایم. هر بازیکنی که در جام جهانی بازی می‌کند، هیجان زده می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عربستان روسیه جام جهانی جام جهانی روسیه سرمربی عربستان عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،سعیدی نیا فرماندار شهرستان فهرج در آئین افتتاحیه این مسابقات گفت: یکی از دلایل ساخت زمین های چمن ورزشی کاهش آسیب های اجتماعی بخصوص مصرف مواد مخدر است و در این راستا طی 2 سال گذشته 11 زمین چمن به بهره برداری رسیده است.

دیگر خبرها

  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • پورحمیدی تحت فشار الماس شد!
  • افتتاحیه مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی