Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان رییس ستاد اقامه نماز استان کرمان گفت: درروز عید فطر درهای مصلای کرمان از ساعت چهار صبح باز و مراسم با اقامه نماز جماعت صبح و دعای ندبه آغازمی شود و ساعت هفت ونیم صبح هم نمازعید فطر به امامت حجه الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان اقامه می شود.
حجه الاسلام عربپورتوصیه کرد: مردم زیر انداز و مهر همراه داشته باشند و توصیه های انتظامی و ترافیکی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی شهرستان کرمان هم از اجرای طرح ترافیکی در کرمان خبرداد و افزود:این طرح ترافیکی ویژه مصلی است وبلوار شهید عباسپور به سمت میدان عاشورا / بلوار جانباز به سمت غرب / بلوار جانباز از تقاطع ورزش به سمت میدان عاشورا / از میدان بسیج به سمت میدان عاشورا وتقاطع تامین اجتماعی با کار گر مسدود است.
نصیری افزود: در این مسیرها تردد خودرو انجام نمی شود واز ساعت اولیه صبح بسته می شود ورانندگان باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند وبرای پارک خودرو نیز پنج مدرسه در اطراف مصلی در نظر گرفته شده وموتور سیکلت ها هم در جلوی حسینیه ثارالله در ضلع غربی پارک شورا می توانند پارک کنند.
مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهر کرمان هم از اختصاص صد دستگاه اتوبوس برای جابجایی نماز گزاران عید فطر در کرمان خبرداد.
ایرانمنش افزود: سرویس دهی اتوبوسها درروزعید فطر از ساعت 5:30صبح در کرمان از انتهای تمام مسیرهای اصلی شهر به سمت مصلی انجام می شود ودر پایان مراسم هم در ابتدای بلوار عباسپور مردم می توانند برای برگشت به این پارکینگ مراجعه کنند.