Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان از اعمال تمهیدات ترافیکی روز عید سعید فطر در زاهدان خبر داد. ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

سرهنگ علی نام‌درست در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم در زاهدان، ضمن قبولی نماز و روزه شهروندان اظهار داشت: شهروندان جهت شرکت در نماز عید سعید فطر بهتر است از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان ادامه داد: مسیر محدودیت‌های ترافیکی اهل تشیع در زمان خروج از بلوار خلیج فارس جهت سهولت در ترافیک بیمارستان امام علی (ع) تا میدان دکتر حسابی به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی با بیان اینکه خیابان بزرگمهر از مصلی تا تقاطع جمهوری در زمان خروج نمازگزاران از مسیر جنوب به شمال یک طرفه است خاطرنشان کرد: برای بلوار پرستار در هنگام خروج تا ورودی شهرک برق و جهاد و همچنین از بولوار پرستار به سمت میدان پرستار به جهت ممانعت از تداخل نمازگزاران از جنوب به شمال محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

سرهنگ نامدرست تصریح کرد: جهت سهولت در امر ورود و خروج نمازگزاران و پیشگیری از وقوع هرگونه گره ترافیکی 4 پارکینگ در مسیرهای بزرگراه خلیج فارس ابتدای پرستار از مسیر ورودی شمالی، انتهای خیابان بزرگمهر از مسیر ورودی شمالی، خیابان پرستار جنب مصلی المهدی از مسیر ورودی غربی و مقابل مرکز فنی و حرفه ای مخصوص اتوبوس‌های سازمان اتوبوس‌رانی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه بلوار جمهوری تقاطع دانش به سمت بزرگمهر در مسیر شمال به جنوب به دلیل اجرای عملیات عمرانی مسیر مسدود است خاطرنشان کرد: مسیر جنوب به شمال دو طرفه خواهد بود به همین دلیل از رانندگان تقاضا می‌شود که با توجه به نصب و تجهیز علایم رانندگی در مسیر توجه ویژه‌ای به اجرای قوانین کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان در مورد محدودیت های ترافیکی روز عید فطر برای اهل سنت اظهار داشت: در هنگام ورود از میدان پرستار و امام رضا به سمت پل زیرگذر کمربندی به صورت یک‌طرفه و در زمان برگشت و خروج همان مسیر از سمت زیر گذر کمربندی به سمت میدان امام رضا (ع) به صورت یک‌طرفه محدودیت اعلام شده است.

سرهنگ نام‌درست ادامه داد: از میدان ترمینال به سمت تقاطع سرداران شهید و بولوار امام خمینی (ره) در زمان خروج محدودیت ترافیکی خواهیم داشت.

انتهای پیام/م

R7843/P1486/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۹۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه

سرهنگ اسماعیل احسان پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین، اما روان در سطح پایتخت بودیم. 

وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان، شهید سلیمانی - صیاد، بابایی – نیروی زمینی، زین الدین– صدف، علامه – شقایق، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – ستاری، بزرگراه لشگری - شیشه مینا و رسالت قبل از پل سید خندان هم و بدون ترافیک می‌باشد. 

رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ترافیک در محور‌های غربی پایتخت افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله – یادگار و در حال حرکت، آبشناسان – سردار جنگل، همت – جنت آباد، چمران - نهج البلاغ، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله از جلال آل احمد، محمد علی جناح بعد از پل شیخ فضل الله می‌باشد. 

سرهنگ احسان پور بیان داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت می‌باشد. 

وی بیان داشت: هم اکنون محدوده آزادراه در محدوده غربی می‌تواند مسیر خوبی بدلیل خلوتی این محل برای تردد رانندگان باشد. 

سرهنگ احسان پور گفت: در اکثر معابری که گذرگاه عابر پیاده وجود دارد و تردد عابرین پیاده را شاهد هستیم توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ طرح گذرگاه عابر پیاده بمنظور افزایش ایمنی این افراد اجرا می‌شود که از رانندگان می‌خواهیم به همین منظور در تردد‌های خود دقت بیشتری داشته باشند و حق تقدم عبور عابرین پیاده را رعایت نمایند تا عابرین پیاده بدون کمترین مشکل از مقاطع و گذرگاه‌ها عبور نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند/او برای برگشت از سفر، چندین قرار کاری گذاشته بود و قول داده بود برای دیدن خواهرش به زاهدان برود
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت