Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@06:22:34 GMT

رصد هلال ماه شوال در بام ایران

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۷۰۶۳۰

رصد هلال ماه شوال در بام ایران

مسئول ستاد استهلال چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، از استقرار چهار گروه رصد هلال ماه شوال در این استان خبر داد.

حجت الاسلام سید مرتضی احمدی گفت: این گروه‎ها عصر امروز پنج شنبه ۲۴ خرداد ۹۷ همزمان با ۲۹ رمضان المبارک ۱۴۳۹ هجری قمری برای رصد هلال ماه شوال و عید سعید فطر، در شهر‌های شهرکرد، ‏بروجن، فارسان و اردل مستقر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، با بیان تجهیز این گروه‌ها به امکانات لازم مانند دوربین و قطب نما افزود: به احتمال زیاد امروز پنج شنبه آخرین روز ماه رمضان و فردا جمعه ۲۵ خرداد، اول شوال المکرم و عید سعید فطر خواهد بود.

انتهای پیام/خ هلال ماه شوال رصد می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استهلال ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی از نجات جان کودک دو ساله سردشتی با تلاش امدادگران این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از نجات جان یک کودک غرق شده سردشتی توسط امدادگران این جمعیت خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با اعلام این خبر نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی تصریح کرد: در این حادثه کودک دوساله مغروق بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی نجات داده شده و جهت سیر مراحل بعدی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

کد خبر 748167

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۳۰۰ داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • پهلوان بودن واژه ایست بینهایت
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند