Web Analytics Made Easy - Statcounter


رویداد۲۴ از جمله این خودروها می‌توان به رنو ساندرو/لوگان اشاره کرد که نتوانسته در تست‌های تصادف لاتین انکاپ خوب عمل کند و تنها یک ستاره ناامید کننده برای حفاظت از سرنشینان بزرگ‌سال و سه ستاره نیز برای حفاظت از سرنشینان خردسال به دست آورده است.

نسخه حاضر در تست‌ها از نوع 5 درب هاچبک بوده و همچنان به عنوان اولین نسل این خودرو در آمریکای جنوبی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین نتایج را می‌توان به نسخه سدان نیز تعمیم داد. لاتین انکاپ می‌گوید عملکرد این خودرو در تصادف جانبی ضعیف بوده و دلیل آن نیز ساختار ضعیف و فقدان دستگاه‌های جذب انرژی می‌باشد.

این خودرو در بخش تجهیزات ایمنی نیز ناکام بوده است زیرا از کمربندهای ایمنی با سه نقطه اتصال در تمامی صندلی‌ها برخوردار نبوده است. همچنین هیچ نقطه اتصال ایزوفیکسی در هیچ‌کدام از نسخه‌ها وجود نداشته و این خودرو فاقد ESC نیز می‌باشد.

مدیرعامل لاتین انکاپ می‌گوید: پرفروش‌ترین خودروها هنوز هم نتایج ناراحت کننده‌ای به دست می‌آورند و این برای خریداران غیرقابل‌قبول است. ما می‌خواهیم این خودروها در سریع‌ترین زمان ممکن بهبود یابند تا مسئولیت کامل سازنده را نشان داده و جان افراد بیشتری حفظ شود.

درحالی‌که این دو خودروی رنو که در اروپا با برند داچیا فروخته می‌شوند عملکرد ضعیفی داشته‌اند اما لاتین انکاپ به دیگر خودروی تست شده در بخش ایمنی بزرگ‌سالان 5 ستاره و در بخش ایمنی خردسالان نیز 3 ستاره اعطا کرده است.

منظور ما میتسوبیشی اکلیپس کراس است که در تست‌های برخورد جلو و جانبی عملکرد خوبی داشته و از تجهیزات ایمنی استاندارد همچون 7 کیسه هوا، سیستم‌های حفظ کودک و دیگر تجهیزات ضروری استفاده می‌کند.

همان‌گونه که می‌دانید نسل قبلی رنو ساندرو با تمامی حواشی در کشورمان نیز عرضه شده و البته این روزها از افزایش قیمت فوق‌العاده‌ای لذت می‌برد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 رنو ساندرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد

رگولاتور‌های ایمنی خودرو در آمریکا اعلام کردند تحقیقاتی را در مورد فراخوان تسلا برای رفع نقص سیستم خودران این شرکت که برای بیش از ۲ میلیون وسیله نقلیه مشکلاتی ایجاد کرده بود و همچنین منجر به وقوع تصادفات شده بود را بررسی می‌کند تا موثر بودن آنها را بسنجد.

اخیرا اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه اعلام کرده با وجود اینکه چند ماه از فراخوان قبلی تسلا می‌گذرد، اما اخیرا گزارش‌هایی مبنی بر تصادف ۲۰ خودرو دریافت کرده که بروزرسانی‌های نرم‌افزار سیستم جدید خودران تسلا روی آنها عمال شده است. تصادفاتی که حداقل یک کشته و مصدومیت را به همراه داشته است.

یک آژانس تحقیقات آمریکایی اعلام کرده که شواهدی پیدا کرده است که برخی نقص‌ها در سیستم خودران منجر به شکاف ایمنی حیاتی می‌شود. اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه این نگرانی را مطرح کرد که نام فناوری خودران تسلا ممکن است به این موضوع منجر شود که رانندگان بیش از حد به اتوماسیون اعتماد کنند.

تحقیقات فراخوان جدید مدل‌های Y، X، S، ۳ و خودرو‌های سایبرتراک در ایالات متحده مجهز به سیستم خودران را پوشش می‌دهد که بین سال‌های مدل ۲۰۱۲ و ۲۰۲۴ تولید شده‌اند. گفتنی است سهام تسلا در بعدازظهر جمعه ۱.۱ درصد کاهش یافت و به ۱۶۸.۲۶ دلار رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت