Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان گفت: 44 پایگاه ثابت و سیار در روستاها و محل برگزاری نماز جمعه شهرستان ایوان آماده جمع آوری زکات فطریه روزه داران این شهرستان است.

حمید ایراندوست روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد پایگاه 2 پایگاه ثابت در شهر زرنه و ایوان مستقر هستند و 42 پایگاه سیار نیز در روستاها به جمع آوری زکات فطره می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: علاوه بر روش های جمع آوری شده، چهار هزار پاکت مخصوص زکات فطره طراحی و بین مردم توزیع شده است.
ایراندوست یادآور شد: حامیان فرزندان ایتام و محسنین نیز می توانند از طریق شماره حساب فرزند معنوی خود زکات فطره را به صورت مستقیم به خانواده این کودکان پرداخت کنند.
ایراندوست گفت: مردم ایوان سال گذشته 700 میلیون ریال زکات فطره به این نهاد پرداخت کرده اند که این مبلغ صرف کمک به محرومان، کمک هزینه معیشت افراد ناتوان شده است.
وی با بیان اینکه مردم می توانند زکات فطره را بصورت الکترونیکی پرداخت کنند، تاکید کرد: هرگونه جمع آوری زکات فطره زیر نظر شورای زکات استان و شهرستان ها انجام می شود و شهروندان می توانند با کد دستوری #0847*8877* و وارد کردن عدد پنج به سامانه، زکات فطره را پرداخت کنند.
به گزارش ایرنا، بیش از 2 هزار و 300 خانوار با جمعیت پنج هزار و 251 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ایوان قرار دارند و تعداد زنان سرپرست خانوار نیز یک هزار و 119 نفر است.
شهرستان 55 هزار نفری ایوان در 35 کیلومتری ایلام واقع است.
7180/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كميته امداد ايوان زكات فطره جمع آوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید

حجت الااسلام فتحی نیا، امام جمعه گتوند گفت: اگر آرامش، لذت و خوشحالی حقیقی را بخواهیم باید مسیری را برویم که شهدا رفتند، برگزاری یادواره شهدا نیاز ماست و ما نیاز داریم به زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا 

سردار حاجتی مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: ابرقدرت‌های دنیا به خاک ما حمله کردند، و فرزندان این آب و خاک در عملیات‌های مختلف مثل والفجر ۸ آنها را زمین زدند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این سرزمین را جدا کنند.

در ۳۱ شهریور سال ۵۹ ارتش بعث عراق آمده بود که سه ساعته خرمشهر را تصرف کند و گفته بودند آمده‌ایم که بمانیم، سه روزه خوزستان را تصرف خواهیم کرد و ۷ روزه جمهوری اسلامی را ساقط، ولی کاری از پیش نبردند، چون خدا خواست که این کشور و انقلاب بماند.

یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز شهرستان گتوند شامگاه سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با حضور سردار حاجتی مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های اسلامی خوزستان، امام جمعه و فرماندار شهرستان گتوند، بخشدار مرکزی و بخشدار بخش عقیلی مسئولان ادارات، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور شهرستان گتوند در محل ناحیه مقاومت گتوند برگزار گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سالجاری
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • پتروشیمی‌ها پول خوراک را به‌موقع پرداخت کنند
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • خمس و زکات در عین وجوب یک امر داوطلبانه است