Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون تنیس روی میز، اردوی مشترک تیم ملی مردان ایران با آذربایجان طی روزهای ۱۵ تا ۲۳ تیرماه در باکو برگزار می شود. 

افشین نوروزی، نوشاد و نیما عالمیان و امیرحسین هدایی با هدایت جمیل لطف الله نسبی و حضور عادل علیپور به عنوان سرپرست به این اردوی آماده سازی اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته طبق هماهنگی های صورت گرفته، تیم بانوان نیز همزمان اردوی مشترکی را در باکو خواهد داشت. ندا شهسواری، مریم صامت، صبا صفری و مهشید اشتری ترکیب تیم ملی تنیس روی میز بانوان را در این اردو تشکیل می دهند. فاطمه کیوانی و پروین شفیعی هم به عنوان مربی و سرپرست کنار تیم خواهند بود. 

همچنین تیم ملی تنیس روی میز مردان پیش از اعزام به بازی های آسیایی، اردوی دیگری را در بوداپست مجارستان برگزار خواهد کرد. این اردو طی روزهای ۷ تا ۱۹ مردادماه و با حضور افشین نوروزی، نوشاد و نیما عالمیان و حمیدرضا طاهرخانی برگزار می شود.

کد خبر 4321059 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوی آماده سازی بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تنیس روی میز نوشاد عالمیان نیما عالمیان جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران والیبال لیگ ملت های والیبال کارلوس کی روش لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد کاراته اردوی تدارکاتی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود امروز ادامه یافت که تیم ایران با قبول شکست ۲ بر یک برابر عربستان، باید برای کسب مقام سومی به میدان برود.   تیم پسران کشورمان در بازی نخست انفرادی توسط امیرکسری رنجبر به پیروزی رسید، اما در بازی دوم آراد زینلی نتوانست به برتری دست یابد، در ادامه تکلیف تیم برنده به دیدار دونفره کشیده شد که عربستان در نهایت ۲ بر یک برنده شد تا شاگردان امیرحسین اسفندیاری شانس حضور در فینال را از دست بدهند.   امیرکسری رنجبر، رادین تقوی و آراد زینلی با هدایت امیرحسین اسفندیاری و لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور یافتند. سرپرستی این تیم نیز بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیات تنیس خراسان شمالی است. رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده و در حال برگزاری است.   گفتنی است در همین مسابقات، تیم دختران کشورمان موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود