Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا،  سرهنگ علی‌اصغر شریفی، جانشین معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک  پلیس راهور تهران اعلام کرد: «یکی از دلایل تصادفاتی که منجر به مجروحیت شدید و بعضاً فوت می‌شود، عدم ایمنی‌سازی محل عملیات‌های عمرانی در سطح راه‌هاست. متأسفانه در هفته‌ جاری شاهده نمونه‌ای از این دسته تصادفات بودیم که راننده خودروی سواری به‌علت اینکه دیر متوجه توقف یک دستگاه وسیله نقلیه عمرانی(تراش آسفالت) شد و نتوانست در زمان مناسب عکس‌العمل لازم را نشان دهد، با دستگاه مذکور برخورد کرده و حادثه‌ای دلخراش رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

شریفی یادآور شد: «نکته‌ای که پیمانکاران هرگز نباید فراموش کنند و لازم به توجه ویژه است، ایمن‌سازی آشکارسازی و آگاه‌سازی کاربران ترافیکی(رانندگان خودرو، راکبان موتورسیکلت و عابرین پیاده) است که باید این موضوع را در اولویت قرار داده و با نصب علائم هشداردهنده مانند تابلوها، چراغ‌های چشمک‌زن، تجهیزات ایمنی و... کاربران ترافیکی را قبل از رسیدن به محل عملیات اجرایی آگاه سازند؛ زیرا رانندگان باید از وضعیت غیرعادی که در آن محل ایجاد شده پیش از رسیدن آگاه گردند تا در زمان مناسب بتوانند عکس‌العمل لازم را از خود نشان دهند و از برخوردهایی مشابه حادثه هفته جاری جلوگیری شود.»

جانشین معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در انتها تأکید کرد: «استناد قانونی این توصیه نیز ماده 211 و 212 آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی است که صراحتاً به این موضوع اشاره می‌نماید.»

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ترافیک راهنمایی و رانندگی موتورسیکلت وسیله نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • لزوم ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اصفهان/ فریدون‌شهر رکورددار بارش‌ها
  • استفاده از کابل دیتا در چراغ‌های راهنمایی رانندگی
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • چرا در تهران قدیم خودرو‌ها وسط خیابان پارک می‌کردند؟