Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدناصر معصومی زاده روز پنجشنبه در اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سنقر و کلیایی با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، همچنین اطلاع رسانی معرفی ظرفیت های کتابخانه های سطح شهرستان و ترویج مطالعه را ضروری دانست.
او با تاکید بر اینکه شهرداری باید از ظرفیت های خود در زمینه ترویج مطالعه کمک کند، گفت: کتابخانه های عمومی نیز لازم است با توجه به سلایق، نظرات و پیشنهادهای مراجعین خدمات و منابع خود را بروزرسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این جلسه تشکیل کمیته ای متشکل از نماینده فرماندار و ادارات کتابخانه های عمومی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دانشگاه، تبلیغات و ارشاد اسلامی و کمیسیون بانوان در خصوص هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری همایش کتابخوانی در هفته کتاب و کتابخوانی و سایر مناسبت ها با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی را مورد تاکید قرار داد.
مدیرکل کتابخانه های استان کرمانشاه نیز در این جلسه کار فرهنگی را پیچیده و زمان بر دانست و خواستار حمایت مسئولان از جمله فرمانداران شد.
معصومه حسنی خونسار، بر اختصاص بودجه برای انجام برنامه های فرهنگی در شهرستان ها تاکید کرد و از فرمانداران خواست در این زمینه نگاه ویژه ای به حوزه فرهنگ داشته باشند.
او گفت: کتابخانه های عمومی برنامه های خوبی را در سال قبل با هدف جذب مخاطبان بیشتر به سمت کتابخانه های عمومی برگزار کرد که مهمترین آن طرح کتابخانه گردی در 17 اسفند سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور بود.
مسئول کتابخانه های عمومی سنقر و کلیایی هم دراین جلسه گفت: اکنون 9 باب کتابخانه با هفت هزار و 700 عضو در شهر و روستاهای استان فعال است و 81 هزار جلد کتاب نیز در این کتابخانه ها وجود دارد.
سنقر و کلیایی با 82 هزار نفر جمعیت در فاصله 85 کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده است.
3033/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 برنامه های فرهنگی تبلیغات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتابخانه های عمومی کتابخانه های عمومی استان روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون عصر سه‌شنبه در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان‌سازی، پشتیبانی و نظام‌مند کردن فعالیت‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی خلاقانه و طرح ایده‌های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره‌مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه‌های تابستانی خواهد شد، گفت: مساجد می‌توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: فضای معنوی مساجد می‌تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

آمون به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و ادامه داد: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آن‌ها داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه تعاملات و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» لازم و ضروری است.

کد خبر 6093446

دیگر خبرها

  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • این کتاب‌ها می‌توانند شما را بکشند!
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم