Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، سردار خليل واعظی بیان کرد: در پي دريافت گزارش سرقت مسلحانه محموله يك دستگاه خودرو در جاده ریگ – بوشهر، تيمی از كاراگاهان پليس آگاهی مامور شناسايی و دستگيری اين سارقان شدند.

وی تصریح کرد: سارقان که در سرقت از خودروهای مختلف استفاده می‌کردند با استفاده از تاریکی شب طعمه‌های خود را شناسایی و در موقعیت مناسب به سمت خودرو تیراندازی و آن را متوقف می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده انتظامي استان افزود: تحقيقات ميداني، اقدامات پليسي و اطلاعاتي منجر به شناسايي هويت سه نفر مظنون شد که در مکان‌های مختلف پنهان شده بودند.

وی ادامه داد: مخفيگاه اين افراد كه يك نفر بومي استان و دو نفر غير بومي بودند در سه شهر مختلف شناسايي و در عملیاتی همزمان در استان‌های فارس و بوشهر دستگیر شدند.

سردار واعظی اضافه کرد: در بازرسي از مخفیگاه دستگيرشدگان مقدار زيادي اموال مسروقه مانند پارچه، کیف و کفش به ارزش160ميليون تومان به همراه قطعات اوراق شده يك قبضه اسلحه كلاشينكف كشف و سه دستگاه خودرو مورد استفاده در سرقت‌ها توقيف شد.

وی عنوان کرد: سارقان دستگير شده تاكنون به سه فقره سرقت مسلحانه محموله خودروها در جاده ریگ - بوشهر اعتراف كرده‌اند كه در هر سه مورد مالباختگان شناسايي و اموال مسروقه تحويل آنان شده است.

سردار واعظی سرعت عمل در اطلاع‌رساني موارد ناامني به پليس را مورد تاكيد قرار داد و تصریح کرد: در اين پرونده مالباختگان بنا به ملاحظاتي كه داشتند به موقع با پليس تماس نمي‌گرفتند و اين براي سارقان حاشيه امن ايجاد كرده بود.

وی یادآور شد: سركرده اين باند به هويت"ك" داراي 5فقره سابقه كيفري از جمله سرقت مسلحانه و قتل مي‌باشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دستگیری سارقان مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان به عنف نیسان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ کارآگاه "حمیدرضا زارع" در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی وقوع سرقت به عنف یک دستگاه خودرو نیسان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت. 
وی بیان داشت: تحقیقات انجام شده بیانگر این بود که سارقان با مشاهده تبلیغات فروش خودرو در برنامه دیوار به فروشنده مراجعه و اقدام به سرقت به عنف نیسان کرده اند. 
رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: کارآگاهان با تشکیل تیمی زبده، ۲ نفر از متهمان را شناسایی و با هماهنگی و اخذ نیابت قضایی آنها را دستگیر و سارقان در بازجویی‌های تخصصی به جرم خود اعتراف کردند. 
سرهنگ زارع با اشاره به معرفی سارقان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: شهروندان از اعتماد نابجا به افراد جدا خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر