Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، سردار خليل واعظی بیان کرد: در پي دريافت گزارش سرقت مسلحانه محموله يك دستگاه خودرو در جاده ریگ – بوشهر، تيمی از كاراگاهان پليس آگاهی مامور شناسايی و دستگيری اين سارقان شدند.

وی تصریح کرد: سارقان که در سرقت از خودروهای مختلف استفاده می‌کردند با استفاده از تاریکی شب طعمه‌های خود را شناسایی و در موقعیت مناسب به سمت خودرو تیراندازی و آن را متوقف می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده انتظامي استان افزود: تحقيقات ميداني، اقدامات پليسي و اطلاعاتي منجر به شناسايي هويت سه نفر مظنون شد که در مکان‌های مختلف پنهان شده بودند.

وی ادامه داد: مخفيگاه اين افراد كه يك نفر بومي استان و دو نفر غير بومي بودند در سه شهر مختلف شناسايي و در عملیاتی همزمان در استان‌های فارس و بوشهر دستگیر شدند.

سردار واعظی اضافه کرد: در بازرسي از مخفیگاه دستگيرشدگان مقدار زيادي اموال مسروقه مانند پارچه، کیف و کفش به ارزش160ميليون تومان به همراه قطعات اوراق شده يك قبضه اسلحه كلاشينكف كشف و سه دستگاه خودرو مورد استفاده در سرقت‌ها توقيف شد.

وی عنوان کرد: سارقان دستگير شده تاكنون به سه فقره سرقت مسلحانه محموله خودروها در جاده ریگ - بوشهر اعتراف كرده‌اند كه در هر سه مورد مالباختگان شناسايي و اموال مسروقه تحويل آنان شده است.

سردار واعظی سرعت عمل در اطلاع‌رساني موارد ناامني به پليس را مورد تاكيد قرار داد و تصریح کرد: در اين پرونده مالباختگان بنا به ملاحظاتي كه داشتند به موقع با پليس تماس نمي‌گرفتند و اين براي سارقان حاشيه امن ايجاد كرده بود.

وی یادآور شد: سركرده اين باند به هويت"ك" داراي 5فقره سابقه كيفري از جمله سرقت مسلحانه و قتل مي‌باشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دستگیری سارقان مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند پنجه طلا در همدان منهدم شد

سرهنگ علی اسدبگی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بررسی های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان ادامه داد: متهمان حین ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

وی گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

وی بیان کرد: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و حین تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین ، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان