Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از برپایی ۴۰۵ پایگاه جمع آوری فطریه در هشت شهرستان استان خبر داد و گفت: در این پایگاه ها تعداد ۹۰۰ صندوق برای جمع آوری فطریه مستقر خواهد بود.

علی عرب نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با بیان اینکه امسال سه شهرستان طبس، خوسف و سرایان، جمع آوری فطریه مردم با همکاری کمیته امداد مشترک صورت خواهد گرفت، اظهار داشت: در این سه شهرستان تنها صندوق های کمیته امداد مستقر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در 8 شهرستان دیگر استان تعداد 900 صندوق در 405 پایگاه برای جمع آوری فطریه مردم مومن و روزه دار استان پیش بینی شده است، گفت: این صندوق ها در روز عید فطر و روز بعد آن در سطح شهرها مستقر خواهد بود.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه بیرجند با 142 پایگاه و 241 صندوق بیشترین پایگاه جمع آوری فطریه را دارد، افزود: فطریه مردم در بیرجند توسط چهار موسسه خیریه حضرت علی اکبر(علیه السلام)، موسسه خیریه رحمت خاوران، موسسه خیریه طلوع شرق و موسسه خیریه مهر کویر جمع آوری خواهد شد.

 

عرب نژاد افزود: سال قبل حدود ۳۱۶ میلیون تومان فطریه و 92 میلیون تومان کفاره توسط بهزیستی در استان جمع آوری شد.

 

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان امسال خیرین کمک خوبی به مددجویان بهزیستی داشتند، گفت: امسال از محل نذورات مردمی بین 40 هزار مددجو در استان غذای گرم توزیع شد.

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت مجلس مساجد حسن روحانی ماه رمضان شهید خلیل تختی نژاد شهید مدافع حرم کارآفرینی ماه مبارک رمضان زکات فطریه جمع آوری زکات فطریه سازمان بهزیستی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار گروه‌های پایش و مرمت در نقش رستم

ایسنا/فارس مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید از استقرار گروه‌های پایش، حفاظت، مرمت و باستان‌شناسی در مجموعه تاریخی نقش رستم خبر داد.

علیرضا عسکری چاوردی امشب، ۱۴ اردیبهشت‌ ماه گفت: در اثر بارندگی های اخیر، محوطه باستانی نقش رستم دچار آب گرفتگی شد و در پی  آن فرونشست‌های متعددی در منطقه رخ داده است.

وی افزود: در حال حاضر تیم پایش، حفاظت و مرمت همراه با گروه باستان‌شناسی پایگاه میراث جهانی تخت جمشید در این محوطه باستانی مستقر هستند و پس از تهیه گزارش علمی، برنامه ساماندهی محوطه نقش رستم آغاز خواهد شد.

عسکری با بیان اینکه  بخشی از فرونشست‌های رخ داده در این محوطه باستانی مربوط به فرونشست عمومی دشت مرودشت است گفت: بخش دیگری از مشکلات مجموعه هم به آوار گسترده باروهای خشتی نقش رستم برمی‌گردد که طی این بارندگی‌ها بخش باروها و آوارهای رسوب شده باستانی دچار رانش شد.

مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید بیان کرد: پایگاه میراث جهانی تخت جمشید بلافاصله پس از اخذ مجوز از پژوهشگاه میراث فرهنگی برنامه ساماندهی، حفاظت و مرمت نقش رستم را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقرار گروه‌ پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم
  • استقرار گروه‌های پایش و مرمت در نقش رستم
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • ۱۷۱ معتاد بهبود یافته شاغل شدند
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی