Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد رستگاری روز پنجشنبه در نخستین جلسه هیات امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات مهریز افزود: ارایه خدمات رفاهی و فرهنگی به زایران اربعین حسینی بسیار اهمیت دارد که همکاری بخش های مختلف را طلب می کند.
وی ادامه داد: یکی از مهمترین گردهمایی مسلمانان شیعه حضور میلیون ها عاشق دلباخته به امام حسین (ع) و اهل بیت در اربعین است که باید با برنامه ریزی دقیق و جلب مشارکت های مردم فداکار و همراهی مسوولان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار مهریز تصریح کرد: در سال های گذشته مردم و تشکل های دینی و هیات های مذهبی شهرستان با حمایت و همراهی ستاد بازسازی عتبات عالیات برای رفاه زائران کارهای بزرگی را انجام دادند.
رستگاری تصریح کرد: باید تمام امور با هماهنگی و نظم و طبق مقررات و با مشارکت مردم انجام شود که تحقق این امر قطعا ثمره خوبی برای تامین رفاه و آرامش زایران سیدالشهدا (ع) دارد.
وی بیان کرد: وزارت کشور در بخشنامه ای به صورت دقیق وظایف همه دستگاه های اجرایی را در قالب کمیته های مختلف مشخص کرده است.
در سال گذشته 2 هزار نفر از مردم مهریز در پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند.
پیاده روی اربعین حسینی همه ساله با حضور میلیون ها نفر از اقصی نقاط دنیا در عراق به قصد زیارت قبر منور امام حسین (ع) برگزار می شود.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام حسین شیعه وزارت کشور همه دستگاه های اجرایی یزد روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان کرمانشاه گفت: تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نور توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، گفت: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کنند.

کد خبر 747893

دیگر خبرها

  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • حرکت به سمت خودمالکی و ساخت مردمی مسکن با پرداخت تسهیلات و عرضه زمین به مردم
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • حرکت به سمت مشارکت معنادار و عمیق مردم در ساخت مسکن
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد