Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:14:53 GMT

عید فطر، روز فریاد برائت از استکبار است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۸۱۳۸۲

عید فطر، روز فریاد برائت از استکبار است

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن عیدفطر اعلام کرد: بار دیگر در این عیدسجده شکر به درگاه خداوند به جا می آوریم که رمضان دیگری ما را میهمان خویش کرد تا در حد توان، توشه ایمان و تقوی ذخیره سازیم و فریاد برائت از استکبارسر دهیم.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد رضا صالحی در این پیام آورده است: فرارسیدن عید سعید فطر را که هنگامه بازگشت به فطرت پاک خدایی و طلیعه فصلی نو از عبودیت و بندگی پس از یک ماه حضور در ضیافت پرفیض رفیق اعلی و نشستن بر خوان گسترده نعمات بهشتی است، به عموم هم استانی های عزیز صمیمانه تبریک و شادباش عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: تلالو رنگین کمان این عید سعید به ویژه برای آنانی مبارک تر و مفرح تر و شیرین تر است که جسم و روح شان از برکات باران رحمت الهی در رمضان المبارک و فیوضات روزه داری در روزهای بلندش و شب زنده داری در شب های قدرش سیراب شده است.
ع/6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تبريك عيد فطر خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز باران، با طراوت بهاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ بارش‌های وسط فصل بهار، طراوتی دلچسب به طبیعت بخشید. هرچند برخی محور‌های مواصلاتی روستایی برای ساعاتی قطع شد، بازگشایی آنها در کنار خوشحالی کشاورزان، این روز بهاری را به یادماندنی کرد.

اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از فردا جوی پایدار و افزایش شش تا هشت درجه ای را برای استان پیش بینی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باز باران، با طراوت بهاری
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان
  • فریاد «مرگ بر اسراییل» در قلب اروپا بیانگر نابودی استکبار است
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • ضرورت تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی