Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر سلطانی فر در بدو ورود به سن پترزبورگ، با تبریک عید سعید فطر گفت: با یک پرواز مستقیم از تهران و درکنار جمع کثیری از هواداران تیم ملی فوتبال که با شعور و شعف خاص و با انگیزه حمایت از تیم ملی آمده اند راهی سن پترزبورگ شدیم.

وی با اشاره به موقعیت فرهنگی شهر سن پترزبورگ گفت: این شهر چند سال قبل پایتخت فرهنگی اروپا بوده و آثار فرهنگی و باستانی منحصربفرد دارد که برخی از آنها مثل موزه هرمیتاژ، کاخ پترهف یا شهر پوشکین ثبت جهانی شده اند ولی این آثار امروز تحت الشعاع فوتبال قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در شهر سن پترزبورگ برای ایرانیان شرایط ویژه ای به وجود آمده افزود: چندین هزار ایرانی را در نقاط مختلف این شهر می بینیم که با یک اشتیاق و نشاط خاصی خودشان را آماده می کنند تا فردا در دیدار مقابل مراکش در استادیوم محل مسابقه به عنوان یار دوازدهم با تشویق تیمشان کمک کنند تا انشاالله تیم ملی در اولین بازی ضمن ارائه یک بازی خوب بتواند با پیروزی مقابل مراکش بتواند امتیاز کامل این مسابقه را بگیرد.

دکتر سلطانی فر افزود: لازم است بگویم که ما در گروه سختی قرار گرفته ایم گروهی که اسپانیا، تیم هشتم رنکینک فیفا، پرتغال، تیم چهارم رنکینک فیفا، ایران ، تیم سی و هفتم رنکینک فیفا و مراکش تیم چهل و یکم رنکینک فیفا حضور دارند. به لحاظ ارزش بازیکنان و تعداد بازیکنان معروف و مطرح هم به نظر می رسد بهترین ها در اسپانیا هستند و مجموعه ای از ستارگان فوتبال در آنجا جمع هستند، در پرتغال هم همچنین، ما هم جوانان بسیار با انگیزه و خوبی را داریم که من یقین دارم فعل خواستن را صرف کرده اند و با انگیزه بسیار بالا خودشان را آماده کردهاند و با تدابیر کادر فنی فردا (جمعه) یک دیدار بسیار خوب را خواهیم داشت و امیدوارم در یک دیدار دیدنی امتیاز کامل را بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص احتمال دیدار با مسوولان ورزشی کشورهای مختلف گفت: سفارت ما در تلاش است تا با توجه به حضور کشورهای مختلف در سن پترزبورگ بتوانیم دیدارهای دیپلماتیک ورزشی با همتایانمان در کشور های مختلف در طول روزهای کوتاه حضورمان در این شهر که دو روز است داشته باشیم و حتما سعی می کنیم از این فرصت برای گسترش فوتبال کشورمان استفاده کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسپانیا پرتغال جهان فوتبال ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای

وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای در بیست و یکمین اجلاس خود در آستانه پایتخت قزاقستان با اعلام استقبال از حضور وزیر دفاع کشورمان به عنوان عضو اصلی این سازمان، به صورت یکپارچه و اجماعی حملات تروریستی اخیر در روسیه، سوریه، پاکستان و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را در بیانیه پایانی محکوم و با خانواده قربانیان این حملات تروریستی ابراز همدردی کردند.

وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای همچنین نسبت به رشد تروریسم بین‌المللی و تهدیدات جدید آن اعلام نگرانی و بر تقویت روابط دفاعی کشورهای عضو شانگهای تاکید کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار وزرای دفاع ایران و روسیه در آستانه
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • خیزش دانشجویی در کشورهای مختلف جهان برای حمایت از فلسطین
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • محکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • دیدار وزرای دفاع کشورهای عضو شانگهای در آستانه
  • اوضاع غزه، موضوع مذاکرات وزرای خارجه بریکس در مسکو
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏