Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت الله عزیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این حادثه رانندگی شامگاه پنجشنبه در کیلومتر ۴۸ آزادراه ساوه - همدان محدوده شهرستان ساوه رخ داد که طی ان دو دستگاه خودروی پژو با یکدیگر برخورد کردند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه افزود: پس از اطلاع رسانی این حادثه به مرکز فوریت های پزشکی ساوه، بلافاصله نیروهای امدادی پایگاه های اورژانس نوبران و غرق آباد به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی بیان کرد: این حادثه جاده ای متاسفانه یک نفر تلفات به دنبال داشت که این سرنشین خودرو پیش از رسیدن نیروهای اورژانس بر اثر شدت جراحات وارده ناشی از تصادف در دم جان باخته بود.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه خاطرنشان ساخت: همچنین این سانحه منجر به مصدومیت چهار نفر از سرنشینان هر دو خودرو شد که این مجروحان پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی تویط نیروهای اورژانس به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

وی تصریح کرد: طی حادثه رانندگی جاده ای دیگر روز پنجشنبه در محور ساوه - همدان، یک کامیون و یک دستگاه پراید با هم برخورد کردند برخورد کردند که بر اثر وقوع این تصادف، شش نفر از سرنشینان هر دو خودرو مصدوم شدند.

کد خبر 4321511

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان ماه مبارك رمضان مشهد شهرکرد شیراز روز جهانی قدس سالروز ارتحال امام خمینی عید سعید فطر یاسوج خرم آباد شب قدر امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران به نقل از صدا و سیمای استان اردبیل،ساعتی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته مهدی فرضی براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.



دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان