Web Analytics Made Easy - Statcounter


نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در طول ۲۴ ساعت اخیر در جبهه های مختلف با نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی مقابله کرده و شماری از آنها را اسیر کردند.

به گزارش گروه بین الملل امتداد نیوز به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز جمعه با یورش گسترده مزدوران سعودی از منطقه حفر القطوانی به سمت مواضع خود در بخش متون در استان الجوف مقابله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع نظامی گفت: این یورش با پشتیبانی هواپیماهای متجاوز شکست خورد و نیروهای ارتش و کمیته های مردمی توانستند شماری از مزدوران را اسیر کرده و یک خودروی نظامی آنها را با بمب منفجر کنند.

* شلیک موشک بالستیک به تجمع مزدوران سعودی

واحد موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن تجمع مزدروان سعودی را با یک فروند موشک بالستیک از نوع “قاهره تو ام” هدف قرار دادند.

یک منبع نظامی گفت: این موشک با دقت به هدف خود در ساحل غربی اصابت کرد.

در همین حال، جنگنده های سعودی دو بار به منطقه الحجله در بخش مرزی رازح در استان صعده در شمال یمن حمله کردند.

* کمک اطلاعاتی آمریکا و مصر برای اشغال الحدیده

سایت “انتلجنس آنلاین” فرانسه فاش کرد که سازمان اطلاعاتی آمریکا و مصر به ائتلاف متجاوز سعودی در حمله نظامی به بندر الحدیده یمن کمک می کند.

این سایت همچنین افزود: احمد علی عبدالله صالح فرزند ارشد علی عبددلله صالح رئیس جمهور سابق یمن بزودی با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در ریاض ملاقات خواهد کرد.

به نوشته این سایت، هدف از این ملاقات بحث و گفت وگو برای انتقال قدرت از عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و دست نشانده سعودی در یمن به احمد صالح است.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند

«حزب کارگران کردستان ترکیه» (پ.ک.ک) امروز (شنبه) از هدف قرار دادن یک تیم نظامی و یک فروند بالگرد ترکیه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های عراق، حزب کارگران کردستان ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲۰ نظامی ترکیه در منطقه «عمادیه» با سلاح‌های سنگین مورد حمله قرار گرفتند.

طبق اعلام این گروه، یک بالگرد ترکیه نیز که قصد فرود در «شیلادزی» دهوک را داشت، هدف قرار گرفت و از فرود آن جلوگیری شد.

ترکیه مدت‌هاست به بهانه مقابله با عناصر گروه مسلح موسوم به پ. ک. ک که در فهرست تروریستی کشورهای ترکیه، آمریکا و اتحادیه اروپا قرار دارد، تمامیت ارضی عراق را نقض می‌کند.

بغداد بارها حملات ترکیه به شمال عراق را مصداق اشغالگری خوانده و بسیاری از مناطق شمال سوریه و عراق به دنبال حملات پیاپی ارتش ترکیه خالی از سکنه شده است.

دیگر خبرها

  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند