Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی خوزستان گفت: حدود 500 صندوق ثابت و سیار در 400 پایگاه در مساجد، مصلی ها و محل برگزاری نماز عید فطر در سراسر استان خوزستان آماده جمع آوری فطریه هستند. مهران کریمیان با اشاره به اینکه تمامی ادارات، مراکز و مجتمع های خدمات بهزیستی تا روز دوشنبه 28 خرداد ماه به مدت پنج روز فطریه و زکات شهروندان را جمع آوری می کنند، افزود: هم‌استانی‌های عزیز می توانند از طریق شماره حساب ۲۱۷۳۴۵۲۲۰۱۰۰۱ بانک ملی به ‌نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان و یا با شماره‌گیری کد #۱۴۰۰۰۰۴*۴*۷۳۳* و یا با ورود به درگاه الکترونیکی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

behzisty-khz.ir  اقدام به پرداخت فطریه و زکات اموال خود کنند.تلفن‌های 06133380811 و 06132296039 نیز آماده پاسخگویی به نیکوکاران عزیز است.
 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: زکات فطره فطریه خوزستان پایگاه های بهزیستی زکات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام سید ابوالفضل امام گفت:به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.
 حجت الاسلام سید ابوالفضل امام افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.
وی، همچنین از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

دیگر خبرها

  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • آماده‌باش در ۱۴ استان درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • نماز جمعه پایگاه مردمی است