Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت فیدیبو همزمان با فرارسیدن هفته اهدای خون که از امروز پنجشنبه ۲۴ خرداد شروع می‌شود، یک دستگاه کتابخوان را در مرکز اهدای خون وصال تهران نصب کرده است.

نصب این دستگاه با اسم فیدیباکس دیروز چهارشنبه انجام شد و بهره‌برداری از آن، امروز پنجشنبه انجام می‌شود. به گفته مسئولان شرکت فیدیبو هدف از انجام این کار، دسترسی مراجعان و اهداکنندگان خون، به دستگاه کتابخوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه فیدیباکس امکان دسترسی رایگان افراد به کتاب‌های الکترونیکی از طریق گوشی هوشمند و تبلت را داده و آنها را به این سامانه دانلود قانونی کتاب الکترونیک و صوتی متصل می‌کند. این شرکت بهمن‌ماه سال گذشته با همکاری شهرداری تهران در ۲۳ ایستگاه متروی تهران به نصب دستگاه کتابخوان فیدیباکس پرداخت.

علاقه‌مندان به استفاده از این دستگاه باید اپلیکیشن فیدیبو را از سایت فیدیبو، گوگل‌پلی یا اپ‌استور دانلود و نصب کنند و پس از اتصال به شبکه اینترنت، روی علامت مربع شکلی که برای دریافت کد اختصاصی در قسمت بالای سمت راست دستگاه قرار دارد، کلیک کنند. قرار دادن صفحه موبایل (با حدود ۱۰ سانتیمتر فاصله) مقابل چشم الکترونیکی دستگاه فیدیباکس (مربع قرمز رنگ) مرحله بعدی است و تائید اتصال به کتابخانه فدیبو، با یک صدا همراه خواهد بود.

طبق توضیح مسئولان فیدیبو، با انجام این مراحل افرادی که در انتظار نوبت خود برای اهدای خون هستند، می‌توانند به مدت یک ساعت بین کتاب‌ها جستجو کرده و کتاب‌هایی را که می‌خواهند به صورت رایگان بخوانند.

کد خبر 4319594 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: اهدای خون فیدیبو کتاب و کتابخوانی ادبیات سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ادبیات جهان ترجمه کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب بازار نشر جایزه ادبی میراث فرهنگی نشر چشمه عید سعید فطر امام خمینی ره کودکان بازی های رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس

تین نیوز

مدیر کل راه آهن شرق گفت: با پیگیری های صورت گرفته با بخش خصوصی و با مشارکت فولاد سنگان، ساختمان در حال احداث شرکت فولاد با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، علی حکامی قاسمی در حاشیه بازدید از سایت ایستگاه در حال احداث فولاد، برای تبیین شرایط بهره برداری و تبادلات بین راه آهن و بخش خصوصی، در جلسه هم اندیشی با مدیران شرکت فولاد سنگان شرکت کرد.

گفتنی است شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با هدف تولید پایدار بخشی از گندله مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در نزدیکی معادن سنگ آهن سنگان تاسیس شده و در حال حاضر واحد گندله سازی و کنسانتره سازی این شرکت، در حال تولید است و راه آهن شرق محصولات این شرکت را به مقاصد مورد نیاز بارگیری و حمل می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد