Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@20:02:11 GMT

خادم‌یاران امام رضا(ع) ۸۸ زندانی را آزاد کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۸۹۲۱۹

خادم‌یاران امام رضا(ع) ۸۸ زندانی را آزاد کردند

خبرگزاری شبستان:خادم‌یاران امام رضا(ع) استان اصفهان ۸۸ زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حسین آذین سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اصفهان در گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان اصفهان گفت: پنج هزار نفر از استان اصفهان خادم یار افتخاری برای خدمت به مردم در عرصه های مختلف هستند که امسال جمعی از این خادم یاران با کمک های نقدی و غیرنقدی خود زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خادم یاران از افراد متخصص در عرصه های مختلف علمی، پزشکی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هستند که همواره در برنامه های مختلف با آستان همکاری دارند و خدمات رسانی بر اساس توانمندی خود به مناطق محروم و انجام فعالیت های فرهنگی انجام می دهند.

آذین با بیان اینکه توسعه موقوفات و نذورات آستان، عضو گیری خادمین افتخاری، کمک به نیازمندان و مناطق محروم و انجام فعالیت های فرهنگی از برنامه های آستان قدس و دفاتر نمایندگی است، تصریح کرد: این خدمات رسانی در استان اصفهان با مشارکت خیرین، متخصصین و حمایت های آستان قدس انجام می شود.

وی جذب خادم یاران افتخاری را از برنامه های دفتر نمایندگی استان اصفهان اعلام کرد و یادآورشد: عضو گیری بر اساس ضوابط آستان قدس رضوی انجام می شود و تاسیس این دفتر نمایندگی خدمات رسانی ویژه به مردم داشته است.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اصفهان اضافه کرد: با کمک خیرین و خادم یاران خدمات رسانی به مردم در مناطق محروم استان اصفهان انجام می شود.

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت مجلس نماز عید فطر عید فطر مساجد حسن روحانی ماه رمضان ماه مبارک رمضان عید سعید فطر مسجد خادم یاران رضوی آزادی زندانیان آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود، گفت: دیدار با خانواده شهدا موجب بالارفتن روحیه خدمت به شهروندان می‌شود، از این‌رو در هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده تعدادی از شهدای معزز این منطقه انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید سلمان قاضی‌عسگر در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان که به همراه حجت‌الاسلام حسین محمدی امام جمعه رهنان (غرب اصفهان)، فرمانده بسیج حوزه ۴ امام سجاد (ع) و رئیس بنیاد شهید ناحیه اصفهان جمعی از معاونان و مسئولان منطقه انجام شد، اظهار کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و دیدار با آن‌ها در اولویت برنامه‌های فرهنگی هفته بزرگداشت اصفهان قرار گیرد، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری به مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا و جانبازان هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می‌گیرند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا موجب بالارفتن روحیه خدمت به شهروندان می‌شود، از این‌رو در هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده تعدادی از شهدای معزز این منطقه انجام شد.

بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما «شهدا» هستند

حجت‌الاسلام حسین محمدی، امام جمعه رهنان نیز در این دیدار اظهار کرد: خدمت‌رسانی و تکریم خانواده شهدا وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسئولان است.

وی صبر و استقامت خانواده‌های معزز شهدا را ستودنی و ارزشمند توصیف کرد و افزود: بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما شهدا هستند و باید آن‌ها را محور همه برنامه‌ها و امور زندگی خود قرار دهیم

امام جمعه رهنان تاکید کرد: وظیفه داریم با یادآوری همت بلند رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و آشنایی مردم به‌خصوص نسل جوان با دستاوردهای دفاع مقدس در پاسداری از ارزش‌های اصیل اسلامی اهتمام ورزیم.

وی گفت: خون شهیدان والامقام، صبر و بردباری خانواده‌های معزز آن‌ها، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

کد خبر 747733

دیگر خبرها

  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • ۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود