Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:امام جمعه تربت حیدریه گفت : همه مسئولان موظفند تا در کنار مردم و با مردم در یک اقدام جهادگونه نقشه های دشمن را رصد کرده و برای رسیدن به اهداف متعالی تظام اسلامی توطئه ها را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تربت حیدریه حجت الاسلام محمدرضا عصمتی امام جمعه تربت حیدریه صبح امروز(۲۵ خرداد) در آئین خطبه های نماز عید سعید فطر تربت حیدریه افزود: دشمنان نظام اسلامی در تلاش هستند ضمن القای یاس ونامیدی در جامعه بین مردم و مسئولان فاصله بیاندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت :مهمترین پیام این حضور با شکوه اتحاد و وحدت امت اسلامی در سایه اتکا به ارزشهای دینی و الهی است وامروز اتحاد مسلمانان مایه عزت و اقتدار امت اسلامی است و هر چه این انسجام بیشتر شود رعب و وحشت در دل نظام سلطه افزون تر خواهد شد.

 

حجت الاسلام عصمتی اظهار داشت: امروز به برکت اتحاد و همدلی و امدادهای الهی، نظام اسلامی در مباحث هسته ای، موشکی، علمی و پزشکی و بسیاری از مسایل استراتژیک دیگر بعنوان یک قدرت منطقه ای در جهان معرفی شده و دشمن زبون و عوامل منافق و مزدور داخلی اش سعی دارند تا با تبلیغات و فشار روانی این موفقیت ها را کمرنگ، کوچک و بی اثر جلوه دهند.

 

امام جمعه تربت حیدریه در خصوص تغییر مکان نماز عید فطر از مصلی پیشکوه به مسجد جامع گفت: این تصمبمی بود که خودمان به اتفاق مسوولان شهرستان برای رفاه مردم از هر حیثی اتخاذ کردیم و عامل دیگری در آن دخیل نبوده است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت مجلس نماز عید فطر عید فطر مساجد حسن روحانی ماه رمضان ماه مبارک رمضان عید سعید فطر استهلال ماه شوال نماز عید فطر توطئه های دشمنان تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۸۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند

ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد گفت: مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته با اشاره به روز کار و کارگر اظهار کرد: امروز کار کردن در جامعه ما چند ویژگی دارد که در وهله نخست اصل کار، عبادت است.کار کردن اگر برای کسب درآمد حلال باشد، مجاهدت در راه خداوند محسوب می‌شود.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه کشور هم اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌برد، ادامه داد: دشمنان تحریم‌های اقتصادی مختلفی را علیه کشور اعمال کرده تا مسئولان و مردم‌ را تحت فشار قرار دهد تا به اهداف خود برسند. بنابراین امروز انجام هر کار اقتصادی که تولید و رفع نیازها و بی‌نیازی به بیگانگان را به دنبال  دارد، مجاهدت و جنگ علیه دشمنان است.

وی بیان کرد: افرادی که در حوزه تولید، کار می‌کنند سربازان نظام‌ جمهوری اسلامی ایران هستند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه در همین راستا شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، تاکید کرد: باید بسترهای لازم برای مشارکت مردم در حوزه تولید توسط مسئولان فراهم  و تعاونی‌های تولید تشکیل و تقویت شود.

وی در ادامه به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: معلم‌ها در تدریس و تعلم باید اخلاص داشته باشند و دانش‌آموز مورد توجه آن‌ها قرار گیرد و اصل کار را بر تربیت دانش آموزان قرار دهند.

امام جمعه بجنورد گفت: اگر دانش‌آموزی روسری خود را بعد از پایان ساعت مدرسه و به هنگام خروج از مدرسه از سر گذاشت، آن معلم‌ بداند که برای تربیت این‌ دانش آموز کاری نکرده است.

وی تصریح کرد: تربیت دانش آموزان توسط معلم‌ها به گونه‌ای باشد که وقتی این دانش آموز استاندار، فرماندار و ... شد آن تربیت در روح و جان آن فرد باشد. تربیتی که فقط تا در مدرسه باشد، ارزشی ندارد.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان