Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جنبش انصارالله اعلام کرد، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن استراتژی راهبردی برای تضعیف ائتلاف عربی در اختیار دارند.

ایران آنلاین /محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله در گفت‌وگو با شبکه "المسیره" وابسته به این جنبش گفت، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن راهبرد سنجیده‌ای برای تضعیف دشمن در ساحل غربی دارند.

وی گفت، عملیات در الدریهمی واقع در جنوب الحدیده و مناطق محدود انجام و نیروهای ائتلاف عربی از جلو و عقب محاصره می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالسلام تاکید کرد، حملات ائتلاف عربی در درگیری‌های ساحل غربی یمن به بن‌بست رسیده و این ائتلاف به اهداف خود دست نیافته است.

عبد السلام افزود: اکنون ائتلاف عربی به انتشار گزارش‌های رسانه‌ای و به راه انداختن جنگ روانی در درگیری‌ها در ساحل غربی یمن چنگ انداخته است.

وی افزود: با دشمنی که با وجود در اختیار داشتن مزدوران زیاد و حمایت غرب به حالتی از ضعف و شکست آشکار رسیده، مقابله می‌کنیم.

سخنگوی انصارالله در ادامه تاکید کرد: درگیری‌ها در ساحل غربی یمن ماهیتی آمریکایی- انگلیسی دارد زیرا ائتلاف عربی نمی‌تواند به تنهایی چنین عملیاتی را علیه این منطقه آغاز کند و توپخانه‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه در سواحل یمن این منطقه را هدف حملات خود قرار می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه شرایط و ویژگی‌های درگیری‌ها در ساحل غربی با درگیری‌های جنوب یمن متفاوت هستند، ائتلاف عربی را مسئول وضعیت انسانی کنونی در یمن دانست.

عبد السلام کمی پیش از سفر مارتین گریفیتس، فرستاده سازمان ملل به یمن که قرار است امروز (شنبه) وارد شهر صنعاء شود، اظهار داشت: گریفیتس تا الان کاری در یمن انجام نداده، او تنها پوششی برای ادامه جنگ علیه یمن است و نقش او با فرستاده‌های قبلی تفاوتی ندارد.

این مسئول جنبش انصارالله افزود: اگر گریفیتس بخواهد راه اسماعیل ولد شیخ را در پیش گیرد، سفرها و تلاش‌هایش در یمن محکوم به شکست هستند.

روز جمعه شبکه المسیره اعلام کرد، یگان موشکی انصارالله تجمع بزرگی از نیروهای ائتلاف را در ساحل غربی با موشک مورد هدف قرار داده و در اثر آن ده‌ها تن از این نیروها کشته و زخمی شدند.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۹۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خاطره بامزه پژمان جمشیدی از درگیری لفظی با جواد نکونام (فیلم) درگیری لفظی شدید شجاع خلیل‌زاده با خبرنگاران به خاطر فردوسی‌پور و کی‌روش (فیلم) درگیری لفظی علیرضا دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده (فیلم)

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ (فیلم)
  • (ویدئو) درگیری عجیب محمد صلاح با یورگن کلوپ!
  • درگیری باورنکردنی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • (ویدیو) درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟