Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@17:30:14 GMT

اتحادیه طلا: با خرید طلا هیچ وقت ضرر نمی‎کنید

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۰۱۵۶۰

اتحادیه طلا: با خرید طلا هیچ وقت ضرر نمی‎کنید

ساعت 24- نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان همیشگی بودن طلا به عنوان زیورآلات و سرمایه، برخرید مصنوعات طلایی داخلی در جهت حمایت از تولید و اشتغال تأکید کرد.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان همیشگی بودن طلا به عنوان زیورآلات و سرمایه، برخرید مصنوعات طلایی داخلی در جهت حمایت از تولید و اشتغال تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری تسنیم: نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان همیشگی بودن طلا به عنوان زیورآلات و سرمایه، برخرید مصنوعات طلایی داخلی در جهت حمایت از تولید و اشتغال تأکید کرد.

مسعود یزدانی طلا را پشتوانه ای برای خانواده های ایرانی دانست و گفت: از گذشته مردم و خانواده های ایرانی به طلا از دو بعد زینتی و سرمایه ای نگاه می کردند و در موارد خاص و احتیاج این طلا بوده که از نظر مالی به کمک آنان آمده است.

وی ضمن تبریک عید سعید فطر خاطرنشان کرد: به طور معمول ایرانیان در مراسمات و جشن های ملی و مذهبی از زیورآلات به ویژه طلا استفاده می کرده و می کنند و این امر ریشه در فرهنگ و سنت کشورمان دارد.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به هنر و صنعت اصیل ایرانی تصریح کرد: صنعت طلای کشورمان دارای سابقه چند هزار ساله دارد و از قدیم هنرمندان و صنعتگران کشورمان با هنر، ذوق و سلقیه خود آثار و مصنوعات بی نظیر طلایی را ایجاد کرده اند که نمونه آن در موزه های معتبر کشور و جهان قابل مشاهده است.

یزدانی علیرغم رشد قیمت طلا تأکید کرد: مصرف کنندگان طلا هیچ وقت از خرید مصنوعات طلا ضرر نمی کنند و همیشه طلا به عنوان یک کالای سرمایه ای ماندگار برای مردم و در کنار آنان باقی مانده است.

وی با بیان رشد سطح کیفی محصولات طلای کشور نیز افزود: کیفیت طلای ساخته شده در کشور طی سالهای اخیر رشد قابل ملاحظه ای داشته است و تلفیق هنر ایرانی و تکنولوژی روز دنیا باعث خلق مصنوعات خوب و قابل رقابت در بازارهای جهانی شده است.

عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران با انتقاد از گسترش بدلیجات در کشور طی سالهای اخیر گفت: متأسفانه بسیاری از مردم با توجه به نوسانات قیمت طلا به بدلیجات روی آورده اند که این تغییر رویه باعث هدر رفت پول و اندوخته آنان می شود، و نهایتاً هیچ سرمایه برای ایشان باقی نمی ماند.

این مقام مسوول در اتحادیه طلا و جواهر ضمن درخواست از رسانه ها برای آگاهی بخشی در مورد مضرات استفاده از بدلیجات افزود: این زیورآلات بدلی به علت داشتن سرب و آلیاژهای مضر موجب صدمات پوستی و بهداشتی می شود و به هیچ وجه جایگزین مناسبی برای طلا نیست.

وی اعلام کرد: پیشکسوتان و صنعت طلا و جواهر در جهت رونق این صنف و خروج از رکود و گسترش تولید و اشتغال نظرات و راهکارهای صاحبنظران خود را کتبا به روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران تحویل دهند.

یزدانی در خاتمه از مردم خواست با خرید طلای داخلی از تولید و اشتغال نه در شعار بلکه در عمل حمایت کنند و در جنگ اقتصادی امروز کشورمان مانع خروج ارز از کشور برای ایجاد ایرانی سربلند و آباد شوند.

تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۱۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت گلتاش با تشریح برنامه ها و اهداف این شرکت در سال ۱۴۰۳ گفت: افزایش سرمایه ١٣١ درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران در سال ۱۴۰۳ انجام خواهد شد. - اخبار بازار -

مهرداد فیض پور مدیر عامل شرکت گلتاش در گفتگوی اختصاصی با بیدنا، مهمترین برنامه های این شرکت در سال 1403 را تشریح کرد وگفت: با توجه به رویکرد مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر مبنی بر دستیابی به تولید، فروش و سود حداکثری، شرکت گلتاش در سال 1403 تولید و فروش 60 هزار تن محصول نهایی را در دستور کار قرار داده است که پیش بینی می شود سود خالص 230ئمیلیارد تومانی را کسب کند.

وی توسعه صادرات را از برنامه های دیگر این شرکت در سال پیش رو ارزیابی کرد و گفت: افزایش صادرات باتناژ 6500 تن محصول نهایی جز اهداف صادراتی شرکت گلتاش خواهد بود.

فیض پور با بیان اینکه کاهش قیمت تمام شده، افزایش سود آوری و افزایش کیفیت از برنامه های شرکت است ادامه داد: سرمایه گذاری در پروژه های سرمایه ای بالغ بر 100 میلیارد تومان شامل بهسازی سالن‌ها و ساختمان اداری و تولیدی، نصب و راه‌اندازی سیستم اعلان و اطفای حریق، تکمیل سایت گلبو، خرید دستگاه تیوپ خمیردندان، خرید دستگاه بادکن بطری و گالن‌های 10 و 20 لیتری، خرید دستگاه‌های تزریق، خرید دستگاه یو آی دی لیبل زن شامپو شبنم و خرید دستگاه ساشه برای محصولات هتلی و کرم از مهمترین اقدامات برای دستیابی به تولید و فروش حداکثری خواهد بود.

وی در مورد  ری‌برندینگ برخی از محصولات نیز گفت: بسته بندی خمیردندان ها و شامپوهای سیو تغییر و طراحی آن متناسب با بازار روز خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • خرید و فروش طلا مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود؟
  • قیمت طلا امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ایجاد یک اتحادیه دفاعی هدفی دور از دسترس در اتحادیه اروپا
  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • قیمت طلا امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳