Web Analytics Made Easy - Statcounter


منابع یمنی از تلفات و خسارت‌های سنگین ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه‌های مختلف از جمله موفقیت تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی در شکار ۶ نظامی متجاوز سعودی خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل امتداد نیوز به نقل از  المسیره،‌ یگان تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز جمعه از شکار ۶ نظامی سعودی در جیزان و عسیر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یگان همچنین تجمعات نظامیان متجاوز سعودی را در کوه قیس جیزان عربستان هدف قرار داد که تلفاتی به آنها وارد شد.

رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پیشتر نیز تجمعات نظامیان سعودی را در چندین موضع نظامی سعودی در امتداد جبهه‌های مرزی هدف قرار داده بودند.

آزادسازی مواضع  استراتژیک در لحج

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز چندین موضع یمنی را که مزدوران ائتلاف سعودی در استان لحج در آن مستقر بودند، آزاد کردند که به هلاکت شماری از آنها نیز منجر شد.

خبر دیگر اینکه شماری از مزدوران ائتلاف سعودی در  عملیات نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در  استان الضالع کشته و یا زخمی شدند.

انهدام ۲۰ خودرو و تلفات سنگین مزدوران سعودی در الحدیده

یک منبع نظامی یمنی تاکید کرد رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی با ایجاد کمین‌های محکم در برابر مزدوران ائتلاف سعودی، ده‌ها نفر از آنها را به هلاکت رساندند و بیش از ۲۰ خودروی نظامی نیز منهدم شد.

حملات توپخانه‌ای و موشکی رژیم سعودی به مناطق مسکونی صعده

المسیره از حملات موشکی و توپخانه‌ای متجاوزان سعودی به مناطق مسکونی استان صعده یمن خبر داد.

ادعای ائتلاف سعودی درباره سیطره بر ورودی فرودگاه الحدیده

در حالی که منابع یمنی از موفقیت‌های درخشان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه‌های مختلف نبرد با متجاوزان خبر می‌‌دهند، خبرگزاری غربی رویترز به نقل از کسانی که آنها ساکنان الحدیده نامید، مدعی سیطره مزدوران ائتلاف سعودی بر ورودی فرودگاه الحدیده شد.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: سال گذشته مراکز نیکوکاری ۱۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان کمک مردمی جذب و به خانواده‌های نیازمند ارائه کردند.

وی افزود: مراکز نیکوکاری سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۳۱ میلیارد تومان صدقه را جمع‌آوری و در اختیار مددجویان قرار دادند.

آسوده ادامه داد: همچنین در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز مراکز نیکوکاری ۶۱۹ میلیارد تومان به ایتام و محسنین تحت حمایت کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۱,۱۲۷ میلیارد تومان زکات نیز توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری به نیازمندان پرداخت شد.

آسوده اظهار کرد: در سال گذشته مراکز نیکوکاری ۹,۷۷۰ میلیارد تومان نیز کمک‌های مبتنی بر نیاز را جذب و به محرومان ارائه کردند.

وی اضافه کرد: در مجموع عملکرد مراکز نیکوکاری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن ۲۸ درصد رشد در جذب کمک‌های مردمی را نشان می‌دهد.

کد خبر 6098365

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • آخرین تحولات اوکراین| هشدار ژنرال ناتو درباره امکان توقف حمایت نظامی غرب از کی‌یف
  • تحولات اوکراین| کمک نظامی آمریکا قادر به توقف روسیه نیست
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • روزی که شوروی پشت مزدوران را در ایران خالی کرد / پاسخ بختیار به ادعای رضا پهلوی / تصاویر رنگی آلمان‌ها از نبرد استالین گراد / گرامافونی که ایرانی‌ها ۱۲۰۰ سال پیش ساختند / آبادان در بیش از یک قرن پیش
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه