Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام "سید علی فضل الله" خطیب مسجد امامین حسنین (ع) در منطقه حاره حریک، در خطبه های نماز عید فطر، با اشاره به درگیری های داخلی در سوریه، عراق، یمن، بحرین و لیبی، خاطرنشان کرد: این درگیری ها کشورهای جهان را به ضعف کشانده است و کسانی که در جهت تقویت این درگیری ها تلاش می کنند، به سود خود عمل می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به توطئه ها و تلاش های رژیم صهیونیستی و کشورهای قدرتمند جهان برای فراموش کردن مسئله فلسطین، خواستار حمایت جهانی از ملت فلسطین و یاری قدس شریف شد و از همه ملت های عرب و مسلمان خواست تا با وحدت صفوف خود و بر طرف کردن توهماتی که از سوی دشمنان ایجاد شده است، برای حمایت از فلسطین تمام تلاش خود را انجام دهند.

آیت الله "عفیف نابلسی" نیز در خطبه های نماز عید فطر مجتمع حضرت زهرا (س) در شهر صیدا، با اشاره به اوضاع سیاسی کشور لبنان گفت: در این روز عید، از مجلس جدید لبنان و دولت آینده و تمام مسئولان این کشور می خواهیم که مشکلات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی این کشور را با جدیت تمام پیگیری کنند تا به نتیجه برسند.

وی همچنین تأکید کرد: ما فراموش نخواهیم کرد که مسئله فلسطین جزئی جداناشدنی از زندگی ما است و بر ما مردم لبنان لازم است که با ایمان و انسانیت و اخلاق انسانی خود به این وظیفه ملی اهمیت دهیم و از ملت فلسطین حمایت کنیم.

شیخ "صهیب حبلی" خطیب مسجد حضرت ابراهیم(ع) شهر صیدا نیز در خطبه های نماز عید فطر، ضمن تبریک عید سعید فطر به همه مردم لبنان و مسلمانان جهان، بر اهمیت تقویت و تحکیم مفهوم وحدت اسلامی در میان جوامع اسلامی برای مبارزه با خطرات پیش روی مسلمانان تأکید کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که عید فطر آینده همزمان با نابودی تروریسم و بازگشت امنیت و آرامش به کشورهای سوریه و عراق باشد و تفرقه و فتنه از این کشورها برطرف شود. وی همچنین آرزو کرد، حمام خونی که در کشور یمن با کشتار زنان و کودکان بی گناه به راه افتاده است، هر چه زودتر برچیده شود.

شیخ حبلی در پایان خطبه های خود تأکید کرد: شادمانی ما زمانی تکمیل خواهد شد که فلسطین از اشغال صهیونیست ها آزاد شود. از این رو همه مسلمانان جهان باید فسلطین را حمایت کنند و این سرزمین مقدس را از چنگال اشغالگران نجات دهند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه

یک سازمان صهیونیستی اعلام کرد که حزب‌الله لبنان طی یک ماه ۷۱۹ حمله علیه این رژیم با سلاح‌های مختلف انجام داده است.

به گزارش ایسنا، سازمان «۱۷۰۱» اسرائیل اعلام کرد که حزب‌الله لبنان در ماه چهارم میلادی ۷۱۹ حمله علیه این رژیم با سلاح‌های مختلف انجام داده است.

در اعلام جزئیات این حملات آمده است: در این ماه ۵۷۴ فروند موشک و راکت، ۱۰ موشک سنگ، ۷۴ موشک‌ ضدزرهی و ۶۱ پهپاد به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

این سازمان در گزارش خود آورده است که در این حملات ۲ اسرائیلی کشته و ۳۲ نفر مجروح شدند.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حملات موشکی قسام از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی+ فیلم
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • چهره واقعی آمریکای بزک کرده برای دنیا مشخص شد
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • فعالیت‌های گسترده دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه+تصاویر