Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب‌رئیس هیات‌مدیره شرکت توسعه سیاحتی سپاهان گفت: پخش مسابقه فوتبال ایران –مراکش در جام جهانی2018 در راستای تامین فضای نشاط اجتماعی برای شهروندان اصفهانی بود.

وحید صلواتی در گفت‌وگو با ایلنا ضمن تبریک عید سعید فطر  اظهار داشت: مدت‌ها بود دنبال ایجاد فضایی برای شادی و نشاط شهروندان اصفهان در چهارچوب‌های مشخص کشور بودیم و برای این موضوع برنامه ریزی لازم انجام شد و جام جهانی فرصت مناسبی برای اجرای این برنامه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فکر نمی‌کردیم شاهد چنین استقبالی از سوی مردم باشیم ولی متوجه شدیم تمام مسیرهای منتهی به محل نمایش مسابقه ترافیک شده و جمعیتی به مراتب بیشتر از آنچه ما برنامه‌ریزی کرده بودیم برای تماشای مسابقه فوتبال به بلوار تله کابین صفه آمدند.

نایب رئیس هیات مدیره شرکت توسعه سیاحتی سپاهان یادآور شد: با توجه به استقبال و همکاری شهروندان درصددیم این برنامه را ادامه دهیم و با توجه به ارزیابی ما از برگزاری چنین برنامه‌ای که برای اولین بار در اصفهان شاهد آن بودیم با انتظامات بیشتر خود را برای خدمت‌رسانی به جمعیت بیشتری آماده خواهیم کرد.

وی به تداوم پخش مسابقات ایران در تلویزیون بزرگ شهری در مجموعه توسعه سیاحتی سپاهان اشاره کرد و اذعان داشت: دو بازی تیم ملی مقابل اسپانیا و پرتغال را به این صورت پخش خواهیم کرد. فقط برای کنترل بهتر اوضاع احتمال زیاد ادامه این برنامه در شهر رویاها خواهد بود.

صلواتی یادآور شد: نظم و همکاری شهروندان در این بازی بسیار عالی بود و توانستیم بعد از برد ایران برابر مراکش، این پیروزی را با مراسم آتش‌بازی جشن بگیریم و امیدواریم این اتفاق که برای اولین بار در اصفهان انجام شده مورد توجه قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: سیاست دولت فراهم کردن شرایط حضور بانوان در ورزشگاه‌ها است و تجربه اصفهان می‌تواند تاییدی بر حضور امن بانوان و حتی بچه‌ها در ورزشگاه‌ها باشد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اصفهان ایران پرتغال شادی مراکش روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد

سرمربی تیم استقلال خوزستان در کنفرانس‌خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر گفت: از نظر من داوری‌ها نباید به گونه‌ای باشد که پیش از بازی اعتراضی وجود داشته باشد چرا که داور این دیدار شمالی است و ممکن است در بازی هفته آینده تیم ما مقابل نساجی حضور داشته باشد.

سیروس پورموسوی  با بیان اینکه بازی سختی مقابل سپاهان داریم، افزود: ما در آخر جدول هستیم، بازیکن محروم و مصدومی نداریم و همه در بازی فردا حاضر هستند، بازیکنان ما همیشه در مقابل تیم‌های بزرگ سربلند بیرون آمدند و امیدوارم در این هم بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

او ادامه داد: با توجه به حضور سپاهان در شهر خودش و دلگرمی هواداران؛ این تیم جزو تیم‌های قدرتمند است، از باشگاه بزرگ سپاهان بابت مهمان‌نوازی، در اختیار گذاشتن فضای تمرینی و هماهنگی برای کنفرانس‌خبری تشکر می‌کنم چرا که بسیاری از تیم‌ها ما را به کنفرانس‌خبری دعوت نمی‌کردند.

 باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رییس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مساله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت  ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ۳۴۵ هزار پلاک آبی هوشمند بر منازل اصفهانی‌ها نصب شده است
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • ملک الشعراء حکیم شفایی، ادیب و پزشک نام‌آور اصفهانی
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • معرفی داوران دیدار سپاهان و استقلال خوزستان
  • استقبال یک میلیون خانوار اصفهانی از کالابرگ الکترونیک