Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کاوه امیری گفت: ثبت نام داوطلبان، از شنبه 19 خرداد 97 از راه سامانهhoosh.medu.ir آغاز شده است.

وی ادامه داد: متقاضیان برای ورود به سامانه ثبت‌نام، رمز عبور (همگام) را از مدیر مدرسه یا کارشناسی فناوری اطلاعات اداره آموزش و پرورش محل تحصیل خود دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همه مراحل ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه، مشاهده نتیجه، ثبت درخواست تجدید نظر و دریافت پاسخ آن اینترنتی خواهد بود.

امیری بیان کرد: سنجش دانش آموزان ساعت 9 صبح جمعه 5 مرداد به صورت همزمان در کشور انجام می‌گیرد و نام پذیرفته شدگان تا نیمه نخست شهریور، در سامانه hoosh.medu.ir اعلام می‌شود.

وی گفت: محتوای این سنجش، هوش، استعداد و خلاقیت است که ابزار آن را متخصصان مربوط طراحی می‌کنند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: داوطلبان، دبیرستان‌ مورد نظر خود را با توجه به محل سکونتشان در سال تحصیلی آینده و با عنایت به شهرستان یا منطقه آموزش و پرورش محل استقرار مدارس استعدادهای درخشان انتخاب کنند.

امیری یادآور شد:مدارس استعدادهای درخشان خوابگاه ندارند و دانش آموزان پذیرفته شده در مدارس استعدادهای درخشان طبق مصوبه هیات امنای سمپاد، باید ۵۰ درصد شهریه مصوب مدارس غیر دولتی شهرستان مربوط را به عنوان حق الثبت بپردازند.

انتهای پیام/م

ثبتنام استعدادهای درخشان برای سال تحصیلی 98-1397 ، تا 24 خرداد ادامه دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۰۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان

افشین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در شورای آموزش و پرورش استان گفت: امسال بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در آموزش و پروش استخدام می‌شوند و سهم دانشگاه فرهنگیان از این تعداد ۴۵۶ نفر است.

وی افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم نهایی است.

بیشتر بخوانید

تصویب ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری

امیریان اضافه کرد: حدود ۴۲ هزار دانش آموز در این سه پایه امتحان نهایی دارند که برای فراهم شدن فضای امتحان، همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان لازم است.

برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و توجه به مشارکت‌های مردمی در ساخت و ساز و زیباسازی مدارس مباحث شورای آموزش و پرورش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است