Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-02@02:37:55 GMT

مهمترین اخبار جهان(7-19)

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۱۰۰۱۱

  به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، مهمترين رويدادهاي جهان در دوزاده ساعت گذشته به شرح ذيل است ..   فلسطين  نبیل ابوردینه سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد دور جدید سفر مسئولان آمریکایی به منطقه برای گفتگو درباره معامله قرن به مثابه هدر دادن وقت است و به نتیجه ای نمی رسد. سه جوان فلسطینی موفق شدند از نوار مرزی عبور کنند و تعدادی از تجهیزات نظامی اشغالگران را در شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه به آتش بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اروپا بزرگترین چالشی که امروزه قاره سبز با آن روبروست چالش آوارگان و پناهجویانی است که از دیگر مناطق جهان به سوی اروپا سرازیر می شوند.   يمن شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از منابع محلی از حمله جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی به فرودگاه الحدیده و اطراف آن و پرواز گسترده این جنگنده ها بر فراز شهر خبر داد.
المیادین به نقل از محمدعلی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلابی یمن، از تسلط بر یک قایق جنگی فرانسوی یا آمریکایی در سواحل الحدیده خبر داد. در حمله مبارزان یمنی به مواضع ائتلاف متجاوز در جیزان شماری از نظامیان سعودی کشته و زخمی شدند.   ابتسام المتوکل رئیس جبهه فرهنگی مقابله با متجاوزان در یمن تأکید کرد اوضاع امنیتی در شهر الحدیده باثبات است و گروهی از اعضای این جبهه به فرودگاه الحدیده که در کنترل ارتش یمن و کمیته های مردمی قرار دارد، سفر کرده است.   روسيه منبع اورژانس گفت دو مکزیکی، دو روس و یک اوکراینی روز شنبه بر اثر برخورد تاکسی با آنها در مسکو بستری شدند.   سوريه دو گروه تروریستی هیئت تحریر الشام و فیلق الشام در منطقه " تل حدیة " در حومه جنوبی حلب نزدیک مناطق حضور نیروهای روسیه درگیر شدند.   امريکا دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در نشست اخیر گروه هفت گفته است همه تروریست ها در پاریس هستند.   دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی عجیب به شینزو آبه نخست وزیر ژاپن گفت می تواند 25 میلیون مکزیکی را به ژاپن بفرستد تا وی در انتخابات شکست بخورد. این یکی از اظهارات عجیبی است که ترامپ در نشست اخیر گروه هفت بیان کرده است. به گفته یک مقام اروپایی، این اظهارات موجب تنش و رنجش حاضران در اتاق محل نشست شده بود. سیاست های زیست محیطی دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، می تواند میزان مرگ و میر ( در این کشور ) را در طول یک دهه تا 80 هزار نفر دیگر افزایش دهد.   افغانستان اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان، روز شنبه از تمدید آتش بس هشت روزه با طالبان خبر داد. این آتش بس به مناسبت عید فطر اعلام شده است.     ترکيه رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه اعلام کرد جنگنده های ارتش ترکیه دقایقی قبل یک نشست اعضای بلندپایه پ ک ک را در منطقه قندیل در شمال عراق هدف قرار دادند.   ميانمار مسلمانان روهینگیا که از چندی پیش از بیم حملات ارتش و گروه های تندرو در میانمار مجبور به فرار به بنگلادش شده اند در اردوگاه های خود عید فطر را جشن گرفتند.    

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مهمترین اخبار امريکا مسکو روسيه گزارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه که صبح امروز برگزار شد گفت: تولیدات کارگران عزیز ما علی رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها برای کشور نقش آفرین است.

وی‌افزود: همان طور که رهبری بر آن تاکید فرمودند، تلاش‌ها و اقدامات کارگران ما باید امید آفرین باشد و همان طور که در شعار امروز این جشنواره آمده است، «ما پای کار ایران هستیم» و این شعار نشان از روحیه جهادی و ارزشمند کارگران، مدیران و کارفرمایان ماست.

رئیس جمهور اظهار کرد: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند و تلاش و فعالیت‌های کارگران ایرانی به عنوان محور همه تلاش‌ها در عرصه تولید محسوب می شود و نقش کارگران در آن بی بدیل است، لذا باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر صورت بگیرد.

در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا