Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی ها نشان می دهد ساعت ۱۱ ظهر پنج شنبه گذشته هنگامی که این خانم از بیمارستان امام علی(ع) به سمت خودروی خود می رفت مردی گدا برای دریافت کمک به او مراجعه و هنگامی که خانم در خودرو را باز کرد کیف او را کشید که با مقاومت خانم مواجه شد و سر انجام روی زمین افتاد. آفتاب‌‌نیوز : یک خانم معلم در زاهدان از سوی زورگیر مسلحی داخل خودرویش به قتل رسید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب زاهدان درباره جزئیات این حادثهخراسان گفت: بررسی ها نشان می دهد ساعت ۱۱ ظهر پنج شنبه گذشته هنگامی که این خانم از بیمارستان امام علی(ع) به سمت خودروی خود می رفت مردی گدا برای دریافت کمک به او مراجعه و هنگامی که خانم در خودرو را باز کرد کیف او را کشید که با مقاومت خانم مواجه شد و سر انجام روی زمین افتاد.
«محمد علی حمیدیان» ادامه داد: مرد پس از مقاومت زن ابتدا با اسلحه شلیک هوایی کرد و با ادامه مقاومت خانم، مرد مذکور به سینه او شلیک کرد و سپس با خودروی مقتول از محل فرار کرد. وی تصریح کرد: با توجه به این که گوشی خانم در خودرو جا مانده بود پلیس آن را ردیابی کرد و خودروی سرقت شده را در حاشیه شهر یافت که تلاش برای دستگیری متهم به قتل ادامه دارد. وی اظهار کرد: تحقیقات نشان می دهد مظنون به قتل قصد کشتن راننده را نداشت و دزد بود. به گفته وی متهم مذکور متواری است اما مسئولان انتظامی و قضایی به دنبال پیگیری این ماجرا هستند.
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش زاهدان نیز درباره این حادثه گفت: راننده خودرو مرحومه «ناهید میر» دبیر معارف اسلامی مدرسه حضرت مریم ناحیه ۲ آموزش و پرورش زاهدان بود.
منبع: خراسان کد خبر: ۵۲۹۳۳۴ تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قتل زاهدان زورگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۱۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان

ساعتی قبل درگیری مسلحانه میان افراد شرور و اراذل و اوباش در محدوده خیابان کوثر زاهدان رخ داد که در جریان آن تعدادی زخمی شدند و با ورود به موقع نیروهای بسیجی امنیت در منطقه برقرار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، ساعتی قبل درگیری مسلحانه میان افراد شرور و اراذل و اوباش در محدوده خیابان کوثر زاهدان، کوثر 27 رخ داد که در جریان آن تعدادی زخمی شدند.

نیروهای بسیجی جهت برقراری امنیت در این محدوده وارد عمل شدند. در حال حاضر امنیت در محدوده اعلام شده برقرار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر از درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان | ویدئو
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان
  • فیلم/ درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • درگیری مسلحانه اشرار در خیابان های زاهدان + جزئیات
  • درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت
  • درگیری مسلحانه در زاهدان / ۴ کشته و زخمی
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • یک کشته و ۳ زخمی بر اثر نزاع مسلحانه در زاهدان (فیلم)